Zie je nu wel Stella is de beste school!

Status
Not open for further replies.
Hoppa, ga maar eens praten met airworker Damn Yankee. Hij heeft ook bij Stella zijn vliegopleiding gedaan en heeft hier letterlijk gepost dat Stella zijn leerlingen letterlijk wijsmaakt dat zaken die binnen de school leven liever niet op airwork worden teruggezien.
Ze zullen het misschien niet helemaal verbieden, maar reken maar dat iemand die nog afhankelijk is van een vliegschool wel even drie keer nadenkt voordat hij/zij iets post....
 
Ik zie in dit topic niemand die het statement van Stella ontkracht. Niemand die zegt: "ik heb nog geen baan en dertig andere ex-studenten van Stella die ik ken ook niet" Ja, ik wacht op die reactie omdat ik het moeilijk kan geloven. Anders: Stella, Nice job!

Ik zie ook niemand die wel aan een baan is gekomen na stella, dus totdat dat is bevestigt geloof ik er helemaal niks van dat 98,5% van de afgestudeerden van Stella al een baan hebben in deze tijden van crisis.
 
Nog weinig reacties van ex-Stella jongens en meisjes over hun huidige werksituatie. Van mensen die nu nog op school zitten of die wachten op een baan kan ik me voorstellen dat ze hun kop niet boven het maaiveld uitsteken, ook al is het anoniem op Airwork. Maar waar zijn die pakweg175 mèt baan van het afgelopen jaar zoals de directeur beweert? Zouden die echt niet op Airwork zitten? Al is het er maar ééntje die namens zijn klas spreekt...

Ik heb geen 'hidden' agenda wat Stella betreft. Zoals ik al zei, ik had me voorgenomen om niet meer mee te doen aan deze discussies. Maar de woorden van de directeur staan zo haaks op wat ik om me heen zie. Dus, prove me wrong! Laat me zien dat ik het te somber in zie. De wachtlijst is nagenoeg leeg volgens de directeur. Waar werken jullie?


edit: Correctie wat betreft het aantal afgestudeerden dit jaar, dat schijnt een stuk minder dan 180 te zijn zoals ik had begrepen uit het krantenartikel.
 
Last edited:
De reden dat je hier weinig ex Stella jongens en meiden zal treffen is omdat Stella als een van de weinige scholen in staat is gebleken om zijn mensen wel te plaatsen. Terwijl alle scholen druk bezig waren om aan de klm te kunnen leveren is Stella gewoon door gegaan met praten met andere operators... :) Dus de locatie is misschien niet Amstelveen but who cares!
 
De reden dat je hier weinig ex Stella jongens en meiden zal treffen is omdat Stella als een van de weinige scholen in staat is gebleken om zijn mensen wel te plaatsen. Terwijl alle scholen druk bezig waren om aan de klm te kunnen leveren is Stella gewoon door gegaan met praten met andere operators... :) Dus de locatie is misschien niet Amstelveen but who cares!

Beetje rare redenatie dit. Dus je bedoelt dat alle mensen die hier posten wannabe's zijn en mensen die op een baan wachten/zoekende zijn. Het lijkt me toch dat een hele hoop mensen hier gewoon al jaren een vliegende baan hebben. Waarom zou dit dan in hemelsnaam anders zijn voor Stella studenten.
Kan me voorstellen dat als je inderdaad een baan hebt gevonden het afgelopen jaar nadat je Stella hebt gedaan je dat juist hier wil posten! Alleen al om alle negatievelingen tegen te spreken.
 
De reden dat je hier weinig ex Stella jongens en meiden zal treffen is omdat Stella als een van de weinige scholen in staat is gebleken om zijn mensen wel te plaatsen. Terwijl alle scholen druk bezig waren om aan de klm te kunnen leveren is Stella gewoon door gegaan met praten met andere operators... :) Dus de locatie is misschien niet Amstelveen but who cares!

Ben je je sarcasmeteken vergeten?

Ik denk eerder dat de mensen van Stella geen tijd hebben om te posten aangezien er geen vluchten worden gecancelled en zij heel snel en soepel door de opleiding komen...
 
Ben je je sarcasmeteken vergeten?

Ik denk eerder dat de mensen van Stella geen tijd hebben om te posten aangezien er geen vluchten worden gecancelled en zij heel snel en soepel door de opleiding komen...

Om vervolgens héél snel bij een maatschappij geplaatst te worden :eek:
 
Wij hebben geen ex Stella leerlingen!

Een baan betekend voor mij een vast onbepaalde tijd contract, met een vast en normaal salaris en zonder zelf een TQ te moeten betalen.

Al het andere is domweg onzin
 
Sorry voor off topic vraag, maar ik lees nu een aantal keer de naam CTC studenten in combinatie met Oxford, wordt hiermee gedoeld op studenten van de EPST die hun opleiding op de locatie Oxford hebben gekozen?

Groet,
FP7
 
Guys, jullie beantwoorden jullie eigen vraag al: Waar blijft het bewijs dat Stella zoveel mensen heeft geplaatst?

Simpel: Voor iedere student die Stella ergens plaatst wordt enorme ophef gemaakt door Stella aan pers- en nieuwsberichten.

Als ze dus zoveel studenten zou hebben geplaatst, zou ook Airwork vol staan met gecopy/paste berichten. Die berichten zijn er niet, dus het lijkt erop dat het once again een statement is die gewoon gelogen is.
 
Een baan betekend voor mij een vast onbepaalde tijd contract, met een vast en normaal salaris en zonder zelf een TQ te moeten betalen.
Helemaal mee eens en de opleiding moet door de overheid betaald worden en iedereen moet direct links binnenkomen in Amstelveen. :rolleyes:

En nu terug naar de real world: als de keus is tussen het UWV of een Turkse operator (onderdeel van LH) waar je uren maakt waar je voor betaald krijgt?:duh:

Als ze dus zoveel studenten zou hebben geplaatst, zou ook Airwork vol staan met gecopy/paste berichten. Die berichten zijn er niet, dus het lijkt erop dat het once again een statement is die gewoon gelogen is.
Nee, precies andersom als er persberiochten zouden zijn en geen banen dan zou het hier volstaan en jongetjes in tweevandaag oid langskomen die business jet vliegen te min vinden etc... :rolleyes:

Succes met Stella bashen... en als jullie een lijst langer dan 5 kunnen vinden dan hoor ik het graag :kerst:
 
SunExpress.... Turkije.... Jongens, hoeveel is je leven eigenlijk waard?
En vergeet niet: DLH zit ergens ook bij Jade Cargo en Aerologic in de direktie. Zijn nou ook niet echt topbanen.
 
Sorry? Ik denk dat je in je handjes mag knijpen als je nu een contract voor 3 jaar krijgt, ook al wordt TQ ingehouden van je salaris (tja oke...)
Vast niet een 'topbaan', maar waar hebben we het dan over?
Beats sitting at home
Inderdaad altijd een hoop negatieve verhalen rond Stella, maar m.i. verdienen ze credits door weer een groep bij Sun te plaatsen.
 
Inderdaad altijd een hoop negatieve verhalen rond Stella, maar m.i. verdienen ze credits door weer een groep bij Sun te plaatsen.

Positief:
Ik ben het met je eens dat ze credits verdienen voor hun deal met Sun. Vele andere vliegscholen hebben nog nauwelijks contacten in de markt weten te leggen, en op het eerste gezicht lijkt mij de deal met Sun geen wurgcontract waarbij je als goedkoop FO-tje over een paar maanden weer op straat staat.

Negatief:

Maar die ene deal is GEEN afspiegeling hoe de markt er nu voor staat. En als je voornemens bent om jaarlijks 150 man op de arbeidsmarkt af te leveren, mag je best iets behoudener zijn in deze slechte tijden. De negatieve commentaren zijn dan niet zozeer gericht op afgunst op de deal met Sun, maar door de over-over-over-positieve berichtgeving vanuit Stella alsof de markt booming is..... En aangezien Stella redelijk is gegroeid de afgelopen jaren, zullen er steeds meer Ab-Initio's de komende tijd vrijkomen op de markt....
 
Maar die ene deal is GEEN afspiegeling hoe de markt er nu voor staat. En als je voornemens bent om jaarlijks 150 man op de arbeidsmarkt af te leveren, mag je best iets behoudener zijn in deze slechte tijden. De negatieve commentaren zijn dan niet zozeer gericht op afgunst op de deal met Sun, maar door de over-over-over-positieve berichtgeving vanuit Stella alsof de markt booming is..... En aangezien Stella redelijk is gegroeid de afgelopen jaren, zullen er steeds meer Ab-Initio's de komende tijd vrijkomen op de markt....

Mee eens, hier valt weinig tegenin te brengen lijkt me.
Mijn reactie was ook meer gericht op de comment ervoor;)

SunExpress.... Turkije.... Jongens, hoeveel is je leven eigenlijk waard?
Turkije, SunExpress, nou en? Is dat te min ofzo? Ik zou tekenen.
Who cares dat het geen LH/BA/KLM of een andere 'topbaan' is??
 
Laten we even wel zijn de Sun Express deal is prima, jammer dat dit er maar 20 zijn terwijl stella er 200 opleidt per jaar..
Maar laten we t maar niet over de Pegasus deal hebben.
 
@JetMan

Het gaat mij niet om de deal met Sun, maar de over-over-over-positieve berichtgeving vanuit Stella. Trots lopen pronken terwijl er vanuit allerlei hoeken kritische berichtgeving is.

En tuurlijk mogen ze een bericht de deur uitdoen dat er jongens naar Sun zijn gegaan, maar leg er dan niet bovenop dat nagenoeg alle studenten nog steeds een baan hebben gevonden en dat Stella helemaal geen moeilijkheden kent in deze slechte tijd omdat "er veel nieuwe vliegtuigen zijn besteld". Het siert de opleider indien ze de werkelijkheid meedelen en niet in de trant van "dromen" hun hele website inrichten om maar zoveel mogelijk studenten binnen te halen.
 
Nou ja ik ken er persoonlijk een die stess wordt bij Trans. Of zou dat een van de legendarische 5 zijn?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top