FlyFens
New member
Tja, als je zo moet gaan denken kunnen ze airwork wel "afschaffen", wat ik overigens verschrikkelijk zonde zou vinden. Ik ben blij dat er mensen zijn die advies geven,
We zij het met elkaar eens Wessen.
Tja, als je zo moet gaan denken kunnen ze airwork wel "afschaffen", wat ik overigens verschrikkelijk zonde zou vinden. Ik ben blij dat er mensen zijn die advies geven,
dat maakt niet uit. het gaat om de kwaliteit van de opleiding. je zal wel ergens in europa aan een baan komen hoor.
Je bent de wink-emoticon vergeten, zweefvlieger...dat maakt niet uit. het gaat om de kwaliteit van de opleiding. je zal wel ergens in europa aan een baan komen hoor.
dat maakt niet uit. het gaat om de kwaliteit van de opleiding. je zal wel ergens in europa aan een baan komen hoor.
dat maakt niet uit. het gaat om de kwaliteit van de opleiding. je zal wel ergens in europa aan een baan komen hoor.
Meen je dat werkelijk serieus of maak je hier een ''grapje'' . De kwaliteit van je opleiding boeit geen flikker, als je je papiertje maar haalt. Datgene wat boeit is of je aan de bak komt met je 250TT uren tegen alle grote jongens met een evt full ATPL inplaats van een frozen ATPL. Op dit moment zullen er ongetwijfeld honderden vliegers in Nederland zijn die (nog) geen baan als piloot hebben. Volgens mij is Ryanair op dit moment een van de weinigen die nog actief recruteert. Air France ook, maar op dit moment worden er meer jongens uitgenodigd die al redelijk wat ervaring hebben.
Dus, verklaar uzelf, aangezien ik dit een zeer stomme opmerking vind...
Hey maar Julien, als jij iedereen tegen je in het harnas jaagt, zou dat dan ook niet aan jou kunnen liggen?
Kbedoel, je zult het vast goed bedoelen maar schijnbaar komt het bij sommigen/velen niet zo over...
Julien, het is niet nodig vinnig en knarrig te reageren op vragen en opmerkingen van over het algemeen jonge mensen die nog NUL ervaring hebben in zowel vlieguren, kennis van de industrietak, zich nog niet realiserend wat een echte recessie teweeg kan brengen en zich hier op het board dingen afvragen en stellingen poneren die de reeds ervaren vliegers soms het hoofd doen schudden.
Zo en nu weer on-topic.