Welke auto rij jij?

Hey Count haha ja dat klopt. Nog steeds dezelfde BMW compact uit 1997.

Ik zit af en toe wel een beetje verder te kijken naar iets sportievers, maar ja ze ze doet t nog zo goed met bijna 260k op de teller, net een nieuwe voorruit, airco vervangen etc. Voorlopig vind ik het wel even best. En daar komt bij dat dat E36 model (zwart) toch gewoon het mooiste blijft!

medium.jpg


small.jpg
 
Haha is een mooie auto ja dat kan ik echt niet ontkennen. Ik rijd nu soms langs de garage om er naar te kijken. Prachtige auto inderdaad. Maargoed, zoals al gezegd ieder zijn ding. Ik had wel verwacht dat dat PH-JPC in een E-klasse zou rijden of een mooie bmw.

Off topic: Je post prachtige foto's! Ga daar alsjeblieft mee door!

Gr

Edit: Sorry JPC, je was me net voor!
 
Naudjuh, ik gun het hem van harte! begrijp me niet verkeerd, lijk me maar wat mooi een A6 krijgen;) (dat zijn namelijk ook nog eens übergeile wagens!:D)

p.s. mijn auto foto's?:p:
 
Ja graag, ik ben erg benieuwd naar je auto Poes.

@JPC. Ik heb geen idee. Ik zie foto's van jou van over de gehele wereld. Ik denk, die vliegt minstens al 15 jaar. Heeft zijn schuld afbetaald en gaat het er nu van nemen :haha:

Gr
 
Denk dat als je je schuld kwijt bent je wel een hele mooi Q5 kunt halen?;)

Jammer dat het nu nog allemaal dromen is voor mij.. ik doe het al 4 jaar heen en weer naar school met m'n trouwe tweewieler;)

De enige auto's hier dat zijn die van papa en mama
Een mercedes C220 avantgarde estate een toyota avensis
car_photo_237783_7.jpg
 
Last edited:
Kleine japanner overigens
wink.gif
Aygo, niet mooi, niet krachtig, maar wel rete zuinig!

Hebben thuis ook een Aygo in NL en vind het een machtig leuk dingetje voor het geld!

Deze rij ik in de zandbak:
nissan_xterra-2009_r9.jpg

1 op 6 krapjes maar als je dan de tank weer vult voor 9euro komt er toch weer een grote glimlach op m'n gezicht :yeehaa:
 
Back
Top