Welke auto rij jij?

800px-Ezel.jpg


Het is milieuvriendelijke, betaal geen wegenbelasting, lage verbruik (gras, tulpen van de buurvrouw + water en soms bier). Wat wil je nog meer???
 
Stormlooptopic dit
smile.gif


Ook wil ik wel eens rijden in een échte pimpbak... De Pimpbak onder de pimpbakken! 107,1 m lang, 6 x 315 = 1890 kW, Vette Rims van keihard metaal, duwt 192 ton op de aarde, en het mooiste!, hij is elektrisch en geel!

Klik!

Beat that! :biertje:
 
Keuze uit drie fietsen: stads-Union, vouw-Dahon en race-Gios.
woon/werk in een grijs VW Polo'tje. Lekker zuinig.
Auto's boeien me niet zo, het is in NL toch niet fijn rijden en er is goed OV.
Ik overweeg een bumpersticker aan te brengen met de tekst "mijn andere auto is een vliegtuig".
 
Haha super vette reacties. Sorry als mijn 1e post vreemd overkwam. Die bmw is redelijk vet. Mijn moeder rijdt vandaag de dag nog in een exact dezelfde corsa. Mijn vader rijdt in een zeer stoere maar zuinige lupo haha.

De hoofdreden dat ik deze auto krijg is omdat ik elke week bijna 600 km rijd en mijn ouders willen dat ik met een veilige auto op de weg zit. Dat als er iets gebeurd ik ook nog wat bij te zetten heb. We zijn voor de selectie ene paar keer op en neer gereden naar groningen met de lupo, toen kwam mijn vader erachter dat het dat ook niet helemaal is.

Vandaar dat ik deze ook krijg. Ik zal verder maar niets zeggen over de bijkomstigheden als wegenbelasting etc, maar om te patsen was niet mijn bedoeling. Was benieuwd in wat voor auto's jullie allemaal rijden haha.

Greetz

CPW
 
Haha super vette reacties. Sorry als mijn 1e post vreemd overkwam. Die bmw is redelijk vet. Mijn moeder rijdt vandaag de dag nog in een exact dezelfde corsa. Mijn vader is een zeer stoere maar zuinige lupo haha. Let wel dat ik voor deze auto wel heel erg lang heb gespaard. Niet alleen ik.

Greetz

CPW

Ah, op zo'n fiets! Maar wil je je gespaarde geld niet liever aan vlieglessen uitgeven dan? :rt:
 
Wat dacht je van deze?!
2_1024x768.jpg

Prachtig zo'n Q5! Heb er al een paar keer een gezien hier in de buurt...

Die staat echt op mijn verlanglijstje!!

Ojjo26, hoe kom je er bij dat (een witte) audi een taxi is?
Mercedissen zijn taxi's....:duh:
 
Misschien domme vraag, maar waarom ga je dan gewoon niet op kamers daar? Je bent dan straks de enige van onze klas die heen en weer rijdt.
 
Tja,

Als je 600 km per week moet rijden vind ik het toch wel fijn als er enige luxe in de auto zit en hij fijn rijdt. Dit kan natuurlijk met meerdere auto's maarja. Over het feit dat ik gulle ouders heb mag ik eigenlijk niets zeggen, bovendien betalen zij voor mij de eerste 2 jaar diesel, onderhoud wegenblasting verzekering etc en het levensonderhoud tijdens mijn studie. Dat is ook weer een lastenpost minder. Dat is inderdaad wel erg gul want niet iedereen krijgt dat zomaar.

@ Marty, Ik ga zeker op kamers. Maar vrijdag avond rijd ik vrolijk weer terug naar het thuisstation om toch effe de ouwelui te begroeten en de was te laten doen(haha), het vriendinnetje even bekijken en misschien zelfs nog iets leuks met ouwe maten hier gaan doen

Maar genoeg over mij,

Ik had altijd het idee dat piloten in halve lamborghini's reden:haha:.

Gr
 
Jaaaa prachtig zo'n Q5:D
niet zo lomp en log als de Q7;)
en zeker geen TAXI!:p:

Zooo Cpw, je hebt het wel goed getroffen nietwaar?;)

Nog een mooie auto voor de mooiigheid, het heeft wel wat zo'n GLK, beetje hoekig datwel.. lekker ruig uiterlijk;)

Mercedes_Hybrid_GLK.jpg


Als je goed kijkt lijkt het net of die rijdt, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij gewoon voor een foto van een rijdende omgeving staat aangezien je de reflectie van een lamp ziet in de lak aan de voorkant..
 
Ik had altijd het idee dat piloten in halve lamborghini's reden.

Gr
Piloten zijn net mensen. Er zijn er die hun "zuur verdiende" geld inderdaad graag uitgeven aan een anderhalve ton metaal op wielen en er zijn er die slechts zo goedkoop mogelijk van A naar B willen, met risico op reputatie schade en kans op koffers in de nek omdat deze op de achterbank moet omdat de kofferbak te klein is. En er zijn er vast nog wel een aantal die daar tussen in zitten...
 
Je hoeft ook niet gelijk anderhalve ton uit te geven voor een mooie auto!
Een M6 cabrio is pas vanaf 190 000 verkrijgbaar:grijns:
 
Ik heb overigens ook nog een buurman die piloot is. Die heeft een hele mooie Ford Ka van 9 jaar oud, a la 190 000 euro, met een groot gat in de raamstijl (vanwege de roest) en sportvelgen...en hij heeft nog gelijk ook...prachtig toch...:grijns:
 
Ik wou dat ik zulke ouders had. Je hoort me niet klagen, maar het zou mooi meegenomen zijn zeg;)

Trouwens, dit is de auto voor iemand die 2 ton over de balk wil smijten!;)
2007_BMW_M6_conv.JPG
 
Back
Top