Welke auto rij jij?

Meende me te herinneren dat je een groot fan was van de Lexus :grijns: . Heb helaas geen aanhanger met off road motoren ;) Met dat nieuwe rijbewijs mag je niet eens met een aanhanger rijden, dat is pas onzin!
 
Nieuwelingen ook geen probleem, maar hou er dan rekening mee dat het wel eens vermoeiende dagen kunnen worden als je nog niet veel gewend bent. Jochies op stoere sportfietsen eet mijn Pan levend op met ontbijt :cool:, alhoewel ik vermoed dat Surferboy op zijn KTM nog wel eens een taaie kan zijn.

gr_bu_ro_klein02.jpg

Hehehe, das dan wel vooral te danken aan de KTM hoor!:grijns: Surferboy's broertje op de KTM daarintegen is absoluut niet bij te houden!:eek!:

(Wat een verschrikkelijk geniale fiets is die KTM zeg, heb wel wat leuke motoren gereden...maar geen enkele die zo licht en wendbaar is, maar toch voelt alsof ie op rails gaat zo stabiel!)

Motortrip!!:cool:
 
Yo, motortripje lijkt me leuk, maar zo ver is me iets te gortig.... Verder zit ik een beetje met vrije dagen....

Nosig, als ik je in het BMC zie moeten eens een leuk tripje plannen...
 
last van luxeproblemen zie ik?

Waardeloos hoor. Succes!

Ik vind geen van 2 mooi :grijns:

4133242359_4386950640_o.jpg


Dit is pas een mooie auto, misschien iets onder jouw budget? anders kun je altijd nog voor de BMW 7 of Mercedes SLS AMG gaan?:rolleyes:
 
Die doe ik dus weg. In donker blauw. Onassis vindt dat ik hem aan een begrafenis ondernemer moet verkopen...... Maar die vindt hem te deprimerend. 7 Serie is mooi, maar te lang en een beetje saai misschien. SLS huur ik af en toe als ik een paar dagen naar NL ga, maar dat is het ook niet helemaal. Misschien later als ik met pensioen ben.
Wat is het met audi's? Ik zie alle stewardessen in TT's tegenwoordig. Is dat mode ofzo?
Misschien moeten we een boten topic openen?
 
Aero expo in Friedrichshafen aanstaande vrijdag en zaterdag, anyone? Oh wacht, dat gaat over vliegtuigen, dat kan natuurlijk niet hier. Doh!
 
haha, ik zag net ook al een nieuw boten topic? even kijken zo!:grijns:
Ja de oude 5 moet inderdaad weg.. maar deze nieuwe station? Wauw!
Nieuwe Audi A8 is ook mooi, nog niet uit..
 
Ja dat botentopic heb ik naar aanleiding van dit topic maar geopend :grijns: Rij zelf een Saab 9-3 convertible, erg veel profijt van hier. Heb het dak bijna nooit dicht. Foto heb ik wel maar niet op deze computer, komt nog wel. Vorige week helaas een olielekkende turbo gehad, rijdt nu weer als een zonnetje.
 
Oei, mooi dat hij weer rijdt! en ik verheug me om wat foto's te zien! Ik zat een keer in een auto toen de turbo slang eraf schoot.. absoluut geen trekkracht meer!:grijns:
 
Haha dat is inderdaad niet zo tof. Heb wat foto's op de Pacific Highway van dat ding, krijg alleen mijn camera niet aangesloten op mijn computer maar dat wordt volgende week opgelost.

Hij had nog prima trekkracht (hij gaat door tot de 100 in zijn 2 :grijns: maar dan mol je zoals ik bewezen heb wel de turbo) maar de seal lekte olie wat zorgde voor een wit rookgordijn. Niet zo leuk als je dan bij het stoplicht staat en iedereen je raar aankijkt.
 
Die doe ik dus weg. In donker blauw. Onassis vindt dat ik hem aan een begrafenis ondernemer moet verkopen...... Maar die vindt hem te deprimerend. 7 Serie is mooi, maar te lang en een beetje saai misschien. SLS huur ik af en toe als ik een paar dagen naar NL ga, maar dat is het ook niet helemaal. Misschien later als ik met pensioen ben.
Wat is het met audi's? Ik zie alle stewardessen in TT's tegenwoordig. Is dat mode ofzo?
Misschien moeten we een boten topic openen?

Die 5 serie van de foto kan je niet weg doen want die komt pas in september uit. Errug mooi. Staat hoog op mijn verlanglijstje.......
 
Waarom gaat er geen motor/autotripje hierheen?
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=bnlmVs-pDzg[/YOUTUBE]
 
Die 5 serie van de foto kan je niet weg doen want die komt pas in september uit. Errug mooi. Staat hoog op mijn verlanglijstje.......
Juist. Dat had ik op m'n iphone schermpje niet gezien.
Heb een ouwe ui 2004.
Rijdt wel erg lekker overigens.
Maar ik zwicht voor Onassis :grijns:
 
Back
Top