Welke auto rij jij?

Omdat er diep in mij toch ook wel een patjepeeër schuilt (so to speak) kan ik het niet laten een paar plaatjes van mijn bolide te plaatsen:

s4forum-headondrl.jpg


s4forum-tilted.jpg


watertoren.jpg


brug.jpg



En inmiddels uiteraard met belachelijk New Kids nummerbord... (zelfkennis is het begin van alle wijsheid toch?)

mongol.jpg



Bevalt zeer zeer goed. Alleen kosten brandstof + verzekering in NL heb ik nog niet zo'n trek in, maar dat zien we dan wel weer...

Wil er overigens ook nog wel een keer mee naar die weg in Roemenie! Zag er echt goed uit in die uitzending zeg...
 
Kolere zeg!

SL55 AMG bestellen
SLS-je huren als je bij paps en mams op bezoek gaat (kan je die huren dan?)
Audi'tje S4
Stessen in TT's

Ik doe serieus iets niet goed geloof ik.....of zouden kinderen dan echt zo duur zijn?
 
Hoho, zo goed gaat het nou ook weer niet en van kinderen heb je meer plezier! (Nee, Nee, zo bedoel ik dat niet stelletje viezerikken).
Die 55 is 2e hands en een paar jaar oud en die SLS krijg ik alleen maar omdat ik een gold kaart heb en al jaren en jaren bij dezelfde verhuurder kom, dus meestal geeft hij me de beste auto mee die ze hebben staan, terwijl ik gewoon een 'normale' boek. (Hij weet ook dat ik er alleen maar mee naar m'n ouders rij en een paar dagen later weer terug, dus ik zou het ook doen). Overigens kan je zo wel leuk vergelijken. Had de laatrste keer een Volvo v70 en de keer daarvoor een of amndere Jaguar. (Wisten jullie dat je via je bedrijf meestal een kortings code hebt? Ik krijg -15% van Ryanair)
Die stessen in TT's dat snap ik ook niet zo goed, maar heb er al drie gezien. Zijn ze in de aanbieding ofzo of zit hier ergens iemand die ze leased aan aircrew zoals een paar jaar terug?
 
Pff, mijn oude Legacy staat te koop, lukt het een bezopen fietser om terwijl die auto gewoon geparkeerd staat er tegen aan te knallen, de lak te beschadigen en het spiegeltje te mollen. :(
 
Ik rij nog gewoon een Audi A3 2.0TDI. Met chippen ook zalig rijden ookal heeft dat soms wat nadelige gevolgen voor het behoud van m'n rijbewijs. De upgrade naar de Audi A5 is opgegaan aan m'n PPL. Maybe next year.
 
Pff, mijn oude Legacy staat te koop, lukt het een bezopen fietser om terwijl die auto gewoon geparkeerd staat er tegen aan te knallen, de lak te beschadigen en het spiegeltje te mollen. :(

Waren een paar tieners zonder rijbewijs in Japan die een auto hadden gestolen en aan het joyriden waren geslagen.
Vervolgens tegen de op de oprit van z'n huis geparkeerde auto van een expat vlieger aangereden. Auto total loss en beide gewond.
Is de expat vlieger veroordeeld en het land uitgezet. Volgens de rechter zouden ze niet tegen z'n auto opgeknald zijn wanneer hij niet naar Japan was gekomen om daar te werken; dus was het zijn schuld.:rolleyes:
 
Wat een achterlijk verhaal is dat dan.. Ik zou overigens voor de AMG gaan ipv de SL600.

Hier een foto van mijn scheurijzer in Malibu, CA:
dscf6562.jpg
 
Tip voor de A6 rijder in het begin, bij een veilige auto hoort een veilige bril. Zet een Rayban op (niet de aviator), die blijken airbagproof te zijn.
 
Tip voor de A6 rijder in het begin, bij een veilige auto hoort een veilige bril. Zet een Rayban op (niet de aviator), die blijken airbagproof te zijn.

Ik gok dat ik na een crash me meer zorgen zou maken om mijn broertje dan om m'n rayban.
 
Het ging ook niet om de Rayban, wel om rondvliegend glas richting de ogen. Als je in je eentje zit hoef je je ook niet zorgen te maken over je broertje oid.
 
Hey W0LF, het is hier goedverdoeme geen chatbox. Post a.u.b. alleen iets als het iets toevoegt...
 
Welke auto ik rij?

Sinds maandag geen meer.

40328_1538849948229_1144293438_3193463_3603850_n.jpg


Nr 1300 :yeehaa: Nee niet 1300ste auto kapot, 1300ste bericht.
 
Zo te zien is dat niet zachtjes gegaan! Vertel, what happened?
En zo te horen heb jij niets? Dat kan eigenlijk ook niet natuurlijk, Volvo's zijn zo veilig, daar KAN je niet dood in gevonden worden!:D

Maar als je die foto van die Citroen ziet, dan ben ik maar al te blij dat ik daar niet achterin heb gezeten! Auto's worden steeds veilger en dat is dus maar goed ook...

737-800
 
Sorry, maar vind dit weer zooo overdreven!
Ik verdien "pilotengeld" (wat dat dan ook mag zijn), maar ik rijd echt niet in een auto van 60 rooien rond.

1 maal de realiteits-check hiero aub.
 
Back
Top