metrodriver
New member
Als je een onderzoek begint, of een onderzoek kritisch bekijkt, zorg dan zelf voor een goed rapport.
a. Het was een DC10-30CF, en geen DC10-30F (in dat laatste geval was er alleen crew aan boord ).
artikel 2.4 Er was geen gewicht beschikbaar zodat de maximale daalsnelheid niet berekend kon worden. ?????? Sinds wanneer bestaat er een maximale daalsnelheid afhankelijk van gewicht? Daalsnelheid is afhankelijk van de grondsnelheid. Gaat de daalsnelheid 1000fpm te boven dan gaat de GPWS klagen. Normale daalsnelheden op de -10 liggen tussen de 700 en 900fpm.
Dit is na 20 seconden door dit ding heen kijkende, en genoeg voor mij. Een stelletje ambulance-chasers die een oude koe uit de sloot halen, en er een "expert" bijhalen wiens kennis ook enige vraagtekens oproept.
a. Het was een DC10-30CF, en geen DC10-30F (in dat laatste geval was er alleen crew aan boord ).
artikel 2.4 Er was geen gewicht beschikbaar zodat de maximale daalsnelheid niet berekend kon worden. ?????? Sinds wanneer bestaat er een maximale daalsnelheid afhankelijk van gewicht? Daalsnelheid is afhankelijk van de grondsnelheid. Gaat de daalsnelheid 1000fpm te boven dan gaat de GPWS klagen. Normale daalsnelheden op de -10 liggen tussen de 700 en 900fpm.
Dit is na 20 seconden door dit ding heen kijkende, en genoeg voor mij. Een stelletje ambulance-chasers die een oude koe uit de sloot halen, en er een "expert" bijhalen wiens kennis ook enige vraagtekens oproept.