Waar is dit restaurant ?

@ Gonna en anderen.

De leidraad van dit onderwerp is ,"Restaurants".
Restaurants die een vliegtuig thema hebben. Dat wil zeggen, het restaurants is het hoofd onderwerp, en er zijn vliegtuigen bij betrokken.
Dit kan inderdaad een restaurant op een vliegveld zijn maar dan moet het restaurant wel prominent naar voren komen als thema. Dus niet een plaatje van een airport building wat geen relatie met het thema heeft.
Ook niet een plaatje van een airport met de opmerking dat er ergens in een gebouwtje een coffeeshop is gevestigd.

Rerstaurant, is het thema, en er moet een direkte relatie zijn met vliegtuigen. Op de foto.
Een restaurant, ergens ver weg van een vliegveld, maar met een duidelijk aantoonbare relatie met vleigtuigen voldoet ook aan de criteria, zie bijv. Proud Bird Restaurant naast LAX.

Dus, Gonna, je challenge is niet applicable. Aangezien je "the floor" hebt, graag een meer appropriate challenge.

Hier nog even een voorbeeld van wat de bedoeling is.




Cheers
Art
 
Lolbroek. Alsof je op dat Google plaatje van jou kon zien dat het een restaurant was. Hoe dan ook, hierbij Open House.
 
Aangezien het nog steeds open house is, hier de volgende challenge.

restqm0.jpg


resta1jq2.jpg


Cheers
Art
 
Last edited:
OK, eerste hint.

We zitten in Frankrijk. het type vliegtuig is verder een weggevertje.
Je moet natuurlijk als vfr vlieger wel een beetje bereisd zijn, je vliegt er ongeveer over heen naar Poitiers, Blois, Angers en andere velden waar je nog wel eens Nederlanders tegen kan komen.:cool:

Cheers
Art
 
Wel, het is misschien te moeilijk.

Laatste hint.

Het is een van de veelvoud aan GA veldjes rondom Parijs.
Deze ligt aan de oost kant.

Cheers
Art
 
Heren,

Ik weet niet of deze foto precies aan de eisen voldoet maar dat zal ik snel genoeg horen van Art ( denk ik )

In ieder geval ga je hem niet vinden op internet, behalve deze dan, en zowel de toren als het restaurant staat er op :)

Voor de naam van de persoon op de foto zijn er bonus punten verkrijgbaar, maar dan alleen als ik ze via PM binnenkrijg :D

Succes!

Groeten

:radar: André :radar:

 
Julien,

Het is niet FD, en ook al was ie het, dan nog kreeg je niet de bonus punten, want je moet het via PM aan me doorgeven :D


Groeten

:radar: André :radar:
 
Leer-Duitsland

Is dat niet de jongen die in het Pino-pak loopt? ;)
moet toch wat zeggen.
 
Back
Top