Waar is dit restaurant ?

mensen, dit weekend niet in staat om jullie goed van dienst te zijn. :huilt:

dus wat ga ik doen:
ik plaats een restaurant.
ik mail ART de oplossing.
dus ART is op de hoogte. Als ART zegt: IK DACHT HET NIET.
dan is het bij deze OPEN HOUSE!

en zal ik as dinsdag de oplossing toch even tussen neus en lippen door vemelden.



sorry!

grt RAH

opgave omdat het mij niet lukte het in het bericht te verwerken.

ik ken het vrouwtje in kwestie niet! zou wel willen ;)
 
Goed idee RAH.

Het is wel een moeilijke challenge al zeg Ik het zelf.

Daarom voor de anderen maar even een hint, als je er vanuit Nederland met het afgebeelde toestel naar toe zou moeten vliegen ben je wel even onderweg. (met de betreffende jonge dame erbij zou dat eigenlijk ook niet zo erg zijn).

Cheers
Art
 
Laatste hint.

We zitten in de USA.

De "State" is bekend vanwege films als, Deliverance; Smokey and the Bandit; Driving Miss Daisy, Gone with the wind en Julia Roberts is a native als wel als Ted Turner, oprichter van CNN. Niet te vergeten, een voormalige President is daar ooit als pindaboer begonnen.

Hier nog een van binnen uit.


dc307bu4.jpg



Nu moet het toch te vinden zijn.

Cheers
Art
 
Last edited:
OK dan, ojjo29 heeft na speurwerk het juiste target gevonden.
Ik spreek hier even ook namens RAH, die het druk genoeg heeft, bij deze,

ojjo29 has the floor.

Bring it on.

Cheers
Art
 
ART you are the man. ;)

ojjo29 petje af! :biertje:

:eek:fftopic:reden van mijn afwezigheid: er is een miniRAH onderweg. Alleen het heeft wat vertraging.

Nogmaals Art, bedankt voor je waarneming.

Grt RAH
 
Hee Art, komt er ook een bokaal voor degene die de meeste restaurants gevonden heeft? :D

Ok, volgende challenge:
 

Attachments

  • restaurant.jpg
    restaurant.jpg
    36.2 KB · Views: 0
yoh kiddo! Get back in line!
Netjes op je beurt wachten! Je mag pas een nieuwe challenge plaatsen als je zelf de vorige hebt geraden OF als het open huis is. Beide zijn niet het geval.
Ik verwacht dat ome Art nu toch gaat ingrijpen.
 
Gele kaart,

Gele kaart,

Art,

Fijn dat jij niet meer hoeft te werken, ik daarintegen moet dat nog wel, en ik ben ook nog bezig om een baan in de cockpit te veroveren, vandaar dat ik ook nog wel eens met andere dingen bezig ben dan Airwork, ( ook al is dat bijna niet te geloven, ik weet het :D).

Vandaar dat ik niet binnen de 24 uur kan reageren/heb gereageerd, maar goed, OPEN HOUSE is prima! Maar dat ik dan meteen een gele kaart moet krijgen is dan wel weer een beetje jammer.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Tongue in cheeck Andre, je zou Ome Art zo langzamerhand een beetje moeten kennen. En, dat iemand niet meer "hoeft" te werken wil niet meteen zeggen dat iemand ook niet meer werkt.:D

OK dan, Art zal even op the floor gaan staan met een blast from the past.
Het vliegveld bestaat nog en sterker, het terras restaurant ook.

babykt8.jpg


Denk dat het juiste antwoord snel komt.

Cheers
Art
 
Tja, Hilversum zou kunnen, denk ook dat dat het is, maarrrrrrr het zou ook Twenthe kunnen zijn!

@ Art, ok, je hebt gelijk, dat je niet meer hoeft te werken betekent nog niet dat je het ook niet meer doet, mijn eigen vader was ook nog ERG druk aan het werk na zijn pensionering. No hard feelings :D

Nou ik ben benieuwd!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top