Waar is dit restaurant ?

Goedemorgen Art,

Ik heb idd bij Falcon gevlogen.


Ik ben benieuwd BR, heb je een leuke foto kunnen vinden die aan de eisen voldoet?
 
Terwijl we even op B.R. wachten, hier nog een andere challenge.


googleearthimagegm5.jpg


Cheers
Art
 
Niet helemaal, B.R.

Een museum is geen restaurant.
Volgens mij staat deze #3 als gate guard, Titusville FL. warbird museum.

Dus, de hierboven geplaatste Google Earth pic, RESTAURANT met vliegtuigen, is de nieuwe challenge. Is trouwens niet echt een moeilijke.

Cheers
Art
 
Hij is wel erg makkelijk Art;

[FONT=arial,sans-serif][SIZE=-1]Proud Bird restaurant @ LAX[/SIZE][/FONT]
 
Nice try Art, de staat is goed geraden maar het het veld is fout.

Vwb de nieuwe challenge, ik heb geen helaas eigen digi pics die aan alle eisen voldoen... Maar deze gate guard staat naast de toegansweg van een vliegveld, en er is daar een gin tonic steak verkrijgbaar, echt waar.

So, the floor is open!
 
Ok, even wat lijn er in brengen.

B.R. had zojuist met terugwerkende kracht open house gegeven en gelijk komt Loko
om de hoek met Proud Bird restaurant tegenover LAX. Which is correct.

Volgens de ops manual heeft Loko nu the floor.

Nog even naar B.R. De #3 kist staat op een paal in Titusville. Alle ex Angels hebben hun eigen nummer, dus het lijkt me sterk dat er ergens anders nog een #3 staat.
Kan zijn natuurlijk dat ze ooit van paal gewisseld zijn, dan zou het kunnen zijn dat ojjo29 ook nog gelijk kan hebben.?
Voor wat betreft de G+T, op de foto moet het restaurant zichtbaar zijn, daar ging het immers om.

Alles klar jetzt?:naund:

Cheers
Art
 
spanned, Ojjo29, close but no prize

Klopt, alle Angels hebben een eigen (code) nummer maar na een paar jaar worden de kisten meestal vergangen en/of er zijn wel eens dubbele nummers. F-11A BuNo 141882 heeft hier code /3, hij zou overigens 18apr07 vertrokken zijn naar een museum in south Florida. Wellicht staat ie nu waar Art denkt en heeft hij rete gelijk! Op GE staat ie nog op z'n ouwe plekkie en ik het de foto een paar weken voor 181pr07 gemaakt.
 
OK, dan. Deze zou iets makelijker moeten zijn dan de vorige foto die ik geplaatst heb. Volgens het PBB zijn hier al een aantal Airworkers langsgeweest.
Eentje voor de bereisde Freightdogs onder ons...:D

 
Ok, volgens de regel binnen 24 uur een hint (het is wat later dus 2 hints :) ):
-Het is niet in Libië maar wel in Afrika
-Het forum 'beroepspiloten' geeft de oplossing zo weg........need i say more?
 
C'est ça !

L' étage c'est a toi.......:grijns:




ps. op de vlag een portret van Khadaffi die elk jaar een bezoekje komt brengen inclusief zijn gevolg oa bestaande uit een aantal Rusische kisten die zijn eigen Mercedes karavaan komen brengen. Vorig jaar is er van een van deze Il.76's het neuswiel ingeklapt tijdens de landing en staat nu naast de baan op GABS. ( http://tinyurl.com/4lt56j )
 
Back
Top