Voor wannabe's like me!

Ze staan er wel op. Heb 't ook tijdje geleden gehoord. Hiernaast zijn geloof ik de NLS'ers van de wachtlijst gepleurt..? Iemand die dat kan bevestigen?

Ja vooral volhouden. Ik denk dat de bovenstaande mensen die zelf op de lijst staan misschien wel weten wie die de mensen boven zich op de lijst zijn. De luchtvaart is een klein wereldje en in Eelde kent iedereen elkaar al helemaal.

Over dat voordelen omdat je connecties hebt die bij de KLM werken oid; daar heb je op de KLS niet zoveel aan. Maar er zijn gevallen geweest van mensen met opleidingen buiten de KLS, bijvoorbeeld modulaire opleidingen, die eigenlijk totaal niet in aanmerking zouden moeten komen voor een sollicitatie bij de KLM (als je de KLM zelf zou moeten geloven). Maar die sollicitaties hebben ze wel gekregen en er zijn er daarbij dus vast ook een aantal aangenomen.

Vast enkele gevallen en of het daadwerkelijk vanwege hun connecties is geweest zal niemand je 100% kunnen vertellen. Maar dit is echt niet de enige bedrijfstak waar de goeie mensen kennen je soms wel eens ietsiepietsie kan helpen.
 
Last edited:
Ze staan er wel op. Heb 't ook tijdje geleden gehoord. Hiernaast zijn geloof ik de NLS'ers van de wachtlijst gepleurt..? Iemand die dat kan bevestigen?

Nogmaals: ze staan er NIET op! (Luisteren naar Talsma)

(ga maar speculeren dat de kids van Hartman niet op de lijst hoeven te staan omdat ze al verzekerd zijn van een baan)
 
Connecties werken overal en altijd, dus ook in dit geval. Des te beter de connecties des te beter het werkt, en al helemaal in de Nederlandse luchtvaart.

Nederland is ook echt niet het minst corrupte land in Europa.
 
Verder vind ik het ook wel leuk om te vermelden dat ik ben aangenomen bij de KLS. (heb ik al eerder ergens gezet, maar deze thread heb ik zelf gestart) Ik ga het wel in combinatie doen met de HBO opleiding, zodat ik nog een soort van 'back-up' heb zoals velen van jullie aanraden.
DCP

Gefeliciteerd, DCP! :yeehaa:

Tot over een jaar of 5+ waarschijnlijk...
 
Back
Top