De Meester
New member
747's zijn verschrikkelijk lelijk... ook de -8
747's zijn verschrikkelijk lelijk... ook de -8
RTO said:Combi's mogen niet meer gemaakt worden dus de 747-8 is veeeeeeel te groot voor KLM. Zal een combinatie van A350's en 787's worden denk ik...
Zien jullie het marktaandeel nog groeien dan?
Wat zijn de sterke punten waarom mensen voor KLM zullen kiezen behalve (nog) goed netwerk en betrouwbaarheid. Prijs, service gerichtheid zeker niet.
KLM is nou in vergelijking met de meeste andere carriers niet het meest klantvriendelijk, zowel aan boord als elders. Daarbij is het servicegehalte aan boord ook minder als bij diverse andere carriers,.Qua prijs is AF-KLM inderdaad niet de goedkoopste maar zo lang de gemiddelde bezettingsgraad (agustusus) rond de 88 % is waarom zouden ze dan de prijs verlagen?
Service gerichtheid wil je dat uitleggen?
Wie weet welke vlootleveringen plaatsvinden en welke vliegtuigtypes uitgefaseerd worden bij de KLM in 2011?