Vice Weltmeister

Baal als een stekker. Zit in een hotel in Palma vol met duitsers, nou die hadden lol

Maar die argentijnen maken vrijdag gehakt van ze ..............:grijns:
 
We hebben in ieder geval het record rode kaarten, natrappen en schwalbes gewonnen voor de komende eeuw. Met zulk voetbal wil je niet eens winnen.
 
Van sommige scheidsen op het WK word je echt gek. Australië had dat zeker niet verdiend. Wat een rot einde, AAAAARGGHH !
 
Hij wist ook wel dat hij gelynched zou worden als hij er ook zo'n kaartenfestijn van ging maken.
 
Vandaag een aardige conspiracy theory gehoord.(uit het Engelse kamp, jawel.)
Als volgt, de FIFA heeeft reeds voor de loting besloten dat de finale tussen Duitsland en Brazilie moet plaats vinden. Vanwege de overheersende commerciele belangen.
Het begin van het bewijs is gevonden in het balletje dat Lothar M. ja die, tijdens de loting uit de bokaal viste, het even vasthield en toen weer terug liet vallen om daarna het balletje van Polen eruit te pakken.
Art kan weer rustig mee praten in de Engelse pubs hier omdat, volgens de Stout drinkers, ook The Dutch zijn gedwarsboomd door het aanstellen van een kaart jongleur die het in Vegas niet slecht zou doen, voor de partij tegen Portugal.
Toen ik echter voorzichtig opperde dat ze misschien zelf wat angstig waren voor de Portugezen barste heel Flannigans in bulderend gelach uit. Bang?, wie? Wij? Voor die tuimelaars? Certainly not. Have a pint mate.

Aangezien mijn vorige voorspellingen zwaar de plank mis geslagen hebben, heb dan ook meer verstand van verzekeringen, moet ik het een en ander wat realistischer gaan benaderen.
De Brazilianen worden steeds beter en, ik krijg het bijna niet mijn laptop ingeklopt, de mannschaft ook. Brrr. Moet er toch niet aan denken dat ze misschien, nee, niet mogelijk toch? Toch niet echt mogelijk toch? Niet toch? Helemaal niet toch, of? Nee he?
Art heeft het thuis ook niet gemakkelijk.
De hele dag een soort karnaval schlager musik aanhoren, so ein Tag ,so wunderschoen wie heute, is ook weer van stal gehaald. De stemming zit erin bij Frau H.
Alle conversaties gaan al een hele week in het Duits. En het is nu echt “Klinsi” hoor, die SoCal surfer is weer helemaal in genade aangenomen door de Heimat. Ter kompensatie zijn er wel een paar dozen Warsteiner bier binnen gebracht door de plaatselijke Duitse mafia om mij mild te stemmen. Ze komen in ketten van vier vanavond in huize Horizon
die Vorentscheidung beleven en vieren.
Ze hebben allemaal al Riesenspass. Morgen is het hopenlijk over und aus, maar Art is er niet gerust op. Het word misschien nog een benauwd weekje in het hete en vochtige K.L.

Schuss
Art
 
Het is inderdaad niet te hopen, want dan word het voor mij een hel hier in Berlijn. :( Dag na D-day was er al een 'grappige' instructeur, die (na mijn gebrekkig Duits opgevangen te hebben) het nodig vond om een ander in mijn bijzijn te vragen wat Nederland nou eigenlijk gedaan had tegen Portugal. En dat met een smerige glimlach op z'n bek. Vond het zelf wat minder amusing zo'n 10 uur na onze uitschakeling. :mad:

Laten we hopen op payback time morgen!!
 
ik liep the day after gewoon in mn NL shirt.
paar engelsen vonden het rot en toen er enkele duitsers binnen kwamen, met "leuke" opmerkingen, hebben die engelsen die gasten de deur uit getrapt..
ik zei gelijk, doe mij effe een UK shirtje.. welke de volgende dag bij het hotel gebracht werd... ben gelijk maar weer naar die pub gegaan met mn uk shirt aan, en heb maar aan de bel getrokken, de rest weet ik niet meer zo goed..:grijns:

k.
 
:mad: :mad: :mad:

Gooooh.......domme ik wist het, ik wist het die k...e M.ff.n hebben weer al het geluk van de wereld.
Ik zie die Manschafft ....je weet wel ....die finale W........ Nee ik krijg het niet uit m´n strot. Maar je weet wel wat ik bedoel, die lopen zodadelijk weer naast hun schoenen en ze waren zo lekker stil voor begin van het WK.

Ik zou in oktober naar een reunie in Tegernsee (Ober-Bayern) maar heb m´n Nederlandse vrienden al gezegd, dat indien die Mannschaft W...M...... word ik de komende 4 jaar niet naar duitsland ga.

gjk
 
Es ist doch nicht zu fassen.

Hebben ze de laufpensums tachtig minuten lang heen en weer laten rennen, geven de Gauchos de Mannschaft nog een way out. Tja, dan is het hek van de dam naturlijk, dat moet je ze wel na geven, dan steigen ze empoer, zoals ze dat zo mooi weten uit te drukken. En penalties nemen hoef je ze niet te leren, dat weten we al dertig jaar.
Nog voor dat de spelers van het veld waren hadden ze al het volgende bedacht, Unser Hand Gottes, hebben ze nu eindelijk hun eigen Maradonna. En, Elf Meter, Jensi Stether.
Dat bedenken ze ter plekke, knap he.

Nog twee woorden bijgeleerd gisteren, kunnen we ons gezamenlijk nog even aan ergeren.
1. Willensleistung, 2, Siegenswillen.

So ein Tag....... tot diep in de nacht, en, je kon er op wachten, jetz die Spagetti fresser.
In de algehele begeisterung heeft Art nog een flesje Jaegermeister achterover weten te drukken. Ter kompensatie. Frau H. Slaapt nog.

Het is 4.30 PM. Met gezwinde spoed naar de Pub. Bij Finnegans bgrijpen ze me tenminste.

Auf Wiedersehen
Art
 
Tja, waar moet ik nu méér blij mee zijn: dankzij een kapotte rug thuis zitten en daardoor dat "Holland ist nicht mehr dabei" niet meer aan hoeven te horen :huilt: of toch maar wel vliegen en stiekum hopen dat ze er eens uit gaan vliegen op een kloterige, letten we zeggen, Duitse, manier.

Overigens hoorde ik op zo´n Duits kanaal wel een leuke: "Die Holländer verlieren noch mal lieber als daß die so spielen wie die Deutschen". Klopt denk ik wel. Alleen spelen ze op dit moment niet meer zo Duits. Behalve dat ze natuurlijk winnen in de 93e minuut.:stapelge:
 
http://www.ihr-seid-nicht-dabei.de/php/witze.php

Voor masochistische Hollanders....

Vond nog deze foto in mijn postvakje...

3307a.jpg


Van je Belgische collega's moet je het maar hebben.
 
Sh.t nu ook Brasil eruit !!!! Ik schat de kans op slechts 50% dat duitsers geen W...M...... worden K.t K.t, K.t, godv......e

dat wordt de komende X jaar niet naar duitsland ........!!!! En ze waren zo rustig voor de WK, het was zo geweldig stil zonder die duitsers.... Waarom Waarom ????

Kent iemand nog een goede Psychiater?

Ik word gek hier in Palma van die duisters die zingen¨ohne Holland fahren Wir nach Berlin¨ enige gerustellende gedachte is dat wij zonder ¨Jan Ulrich nach Paris fahren¨in de tour de france!
 
hehe ja ohne Jan dieses jahr!!!! :D

ik luisterde op de am freq lekker mee met de wedstrijd, juichde heel erg hard toen het 1-0 tegen dld stond.
... Beetje lopen stoken op atc in mun airspace
Helaas zijn ze door naar de volgende ronde.... (maar daar is er weer een kans om gewoon lekker op de bank toe te kijken hoe Frankrijk wereld kampioen wordt!)
 
Wat een k*t WK, ik ga het boycotten en niet meer kijken. Penalty tegen in de laatste 5 seconden(arm Australie, was grote fan), rode en gele kaarten festijn, Brazilie is niet vooruit te branden (mooiste actie van de wedstrijd, Ronaldo komt van zijn plek) en Duitsland wat arroganter wordt met de dag. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, nouja, dan maar europees kampioen.
 
wat is voetbal ?? voetbal is toch een vrouwen sport in Europa ?? ken wel football... nog een vraag wie en wat is duitsland ?
 
Auf wiedersehn.

Kent U de uitdrukking, "een koekje van eigen deeg"?
Nou, dat heeft de Mannschaft zojuist gehad. Vers van de pers, twee doelpunten in de laatste minuut, meer Duitser kan het niet.
Flesje valpocelli open getrokken en straks voor ontbijt een pizza.
AusgeKlinsmanst. nichts geht mehr.
Ben denk ik een paar dagen vrijgezel.
So ein tag.....

Arrivederci
Art
 
Jack Daniels en posten op airwork gaat niet samen.

FD.

---


GO PORTUGAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Last edited:
capt. Kebab said:
Kan iemand mij trouwens vertellen welk deuntje er gespeeld wordt in het stadion aan het einde van elke wedstrijd? Klinkt naar Pet Shop Boys- Go West maar dat lijk me onwaarschijnlijk.

Ik hoorde de tune net weer, na Duitsland-Portugal en heb even gegoogled... Van Wikipedia:

"The tune of "Go West" has been adopted by football fans of some countries, including England, for various football chants, such as the Arsenal supporters' chant "One-nil to the Arsenal". An orchestral version of the song was adopted by FIFA as the official theme of the 2006 FIFA World Cup. Entitled "Stand Up! (Champions Theme)", it was played inside stadiums after every match of the tournament and is sung by Patrizio Buanne."
 
Back
Top