Vice Weltmeister

Sinds wanneer spreekt van Persie uberhaubt Nederlands.... Man oh man ik schaam me als Nederlander als ik die jongen hoor praten. Het is maar goed dat ie een beetje kan voetballen.

FD
 
ja helaas net duitsland-polen gezien....
Weer in de 91ste minuut.... wat een sch**tm*ffen blijven het toch

Maar affijn, de duitsers zijn door....

Ach ja, op naar de finale :kerst:
 
Art zat negentig minuten lang genietend te kijken naar het Duitse gepruts.
Goede sigaar in de mond, flesje Gevrey Chambertin 92 er bij, alles was in orde.
Maar net toen de unparteidische zijn fluit wilde pakken om af te blazen kwam er toch nog zo’n ausdauer struikelend het strafschop gebied binnen en Gott im Himmel, in de laatste minuut, het leek Ajax wel.
Heb m’n half opgerookte Cubaan, 40 Euro per exemplaar, het raam uit gegooid en heb in een adem mijn hele vocabulair van minder nette Duitse woorden gedebiteerd.
Madam stond ondertussen voor de televisie de samba te dansen.

In huize Horizon heerst momenteel gewapende vrede.

@ FPS,
UOW ’02 Derde klasse A.

Cheers
Art
 
arthorizon said:
Art zat negentig minuten lang genietend te kijken naar het Duitse gepruts.
Goede sigaar in de mond, flesje Gevrey Chambertin 92 er bij, alles was in orde.
Maar net toen de unparteidische zijn fluit wilde pakken om af te blazen kwam er toch nog zo’n ausdauer struikelend het strafschop gebied binnen en Gott im Himmel, in de laatste minuut, het leek Ajax wel.
Heb m’n half opgerookte Cubaan, 40 Euro per exemplaar, het raam uit gegooid en heb in een adem mijn hele vocabulair van minder nette Duitse woorden gedebiteerd.
Madam stond ondertussen voor de televisie de samba te dansen.

In huize Horizon heerst momenteel gewapende vrede.

@ FPS,
UOW ’02 Derde klasse A.

Cheers
Art
held!! :)
 
Ik ben net terug uit Stuttgart, wat een feest.

Voor de wedstrijd klonk het uit de Duitse kelen:
"Ohne Holland fahren wir nach Berlin"

Na de wedstrijd klonk het iets anders:
"Schade Deutschland, Holland ist dabei!!"

Geweldig, wat een sfeer.
 
Ah, eindelijk een upsetje, de black stars lopen over de tsjechen heen.

Benieuwd wat de Argentijnen zullen opleveren. NL-SM magere 1-0, ARG - SM 6-0.

Conclusie: Holland onder de grasmat gestopt?

Ik denk zelf een gelijkspelletje. En dan komen ze elkaar weer tegen in de finale voor een klinkende overwinning, bijna net als met Rusland in de EK88.


Kan iemand mij trouwens vertellen welk deuntje er gespeeld wordt in het stadion aan het einde van elke wedstrijd? Klinkt naar Pet Shop Boys- Go West maar dat lijk me onwaarschijnlijk.
 
Last edited:
F U C K !!!

That's all I gotta say... Started my day pretty damn good, got myself a nice breakfast with a few Heinekens at the ESPN sport zone.... Now this... man Im pissed.

where is my bottle?
 
... wat een wedstrijd... wat een wedstrijd... gekke bolsjewiek ook... wat een wedstrijd...
 
Hey Xtra. Leuke woonplaats heb je.. Toevallig wel eens in Rolde geweest ? mooi plekkie...

anywayz, MAN im pissed!

eerste 20 minuten van de 1e helft waren we echt aan het kloten... 2e helft begon ik 'r vertrouwen in te krijgen, en tot de 96e minuut had FD er vertrouwen in.... En waar bleef van nistelroy? snap er geen bal van. Maargoed, beste stuurman staat dan ook aan wal (in de vs)

shit.
FD
 
arthorizon said:
het leek Ajax wel.
.

Cheers
Art

Don't get me started uncle...:mad:

Waar blijven mn flessen wijn ?

spijt me voor mevr. Art, maar ben bang dat DLD niet ver meer zal komen....
 
Last edited:
Rolde, Balloo, Noord laren en zuid laren...
----

Jo, mn beste vriend in NL speelde bij Emmen in de C1, B1.... Heb zelf bij een toto (of heet het weer 1e ???) divisie club gespeeld in de C1, B1 en A2... goeie tijden... Hij speelde ook samen met Arjen Robben in de Groningse jeugd.. Robben schopte het tot jong oranje onder de 14 en 15.. die maat van me bleef in de groninger selectie hange... FD mocht nooit naar de Haagse jeugd, FD zat op de bank namelijk, toen maar gestopt :grijns:. Had beter een balletje kunnen blijven schoppen... Had ik nu misschien een T-34 die ik 2x per maand voor de lol vlieg... Oh, well...

Huntelaar speelde ie ook tijdje mee dacht ik. Maat van me ging naar FC Groningen met Robben maar haakte na de B1 af. Heb foto's gezien in zn plak boek van hem met robben bij groning... wel grappig. Verhaal van Robben ken u verder wel neem ik aan. Maat en Ik zitten inmiddels in de studie schulden, robben neem ik aan van niet :grijns: Die jongens speelden ook met Roy stroeven ? (speelt hij nog) en een paar Emmen boys die nu dacht ik bij Sparta spelen. Goeie tijden, kon er zelf geen bal van maar kreeg vrijstelling van mn gym lessen op de middelbare school dus vond het prima moet ik zeggen.

Dwaal een beetje af, mijn familie komt uit groningen.. mooi hoekje daar in 't noorden. Ben helaas zelf een geboren -- en echte randstad boy. Veel prettiger wonen daar up north!

enjoy.
FD
 
Back
Top