variabele eindejaarsuitkering

Was Amadeus niet in het vorige boekjaar al verkocht en heeft KLM nu enkelt nog maar een belang daarin of sla ik de plank nu wederom volledig mis?
 
Zo werkt dat natuurlijk niet. Als je zonder éénmalige posten wilt beschouwen moet je ze ook allemaal weg laten (denk aan boetes). Ook operationeel is er immers winst gedraaid.

Daar heb je helemaal gelijk in, het was ook meer een reactie op die 634 miljoen en hoe goed het daarmee dus zou gaan met KLM AirFrance. 122 miljoen is natuurlijk ook een mooi maar wel een heel ander getal. Maar ja, zoals gezegd; we kunnen slechts afwachten wat voor bonus er voor ons gaat uitrollen..
 
Was Amadeus niet in het vorige boekjaar al verkocht en heeft KLM nu enkelt nog maar een belang daarin of sla ik de plank nu wederom volledig mis?

Air France behaalde in het op 31 maart afgelopen boekjaar een boekwinst van E 1 miljard op de verkoop van haar belang in Amadeus. Zonder die boekwinst zou opnieuw verlies zijn geleden. KLM heeft nooit een belang gehad in Amadeus. Nu de operationele vooruitgang bij Air France-KLM met name is behaald dank zij de premium sector en Azie, waar KLM sterk is, zou het niets verbazen als ook dit jaar de operationele winst van KLM de slechte resultaten van Air France heeft opgevangen. De beladingsgraad van KLM was bovendien bijna vier punten hoger dan die van Air France.
 
Volgens mij is er nog niks officieel naar buiten gebracht. Vorig jaar stond het op 21 juni op myklm. Zal dus vast niet lang meer duren. Ben benieuwd!
 
Klein vogeltje in de cockpit vertelde me gisteren dat inmiddels aan de OR is mede gedeeld dat we 8% krijgen, targets zijn namelijk ruim gehaald..

Weet natuurlijk niet of het waar is, maar ik ga denk ik maar al een beetje online zoeken naar nieuwe gadgets :)
 
Hartman kreeg een bonus van 100%. Hij verdiende vorig jaar E 1.350.000. Gagey kreeg een bonus van 80% en verdiende E744.000. Dit jaar ging hun basissalaris met 6.5% omhoog. Camille Eurlings gaat E 350.000 tot E560.000 verdienen, vier keer zoveel als in zijn vorige baan. Geen idee waarom. Deze bedragen zijn exclusief riante pensioenbijdragen, ruime onkostenvergoedingen, dure auto's met chauffeur en 6.000 tot 10.000 aandeeltjes Air France.
 
Hartman kreeg een bonus van 100%. Hij verdiende vorig jaar E 1.350.000. Gagey kreeg een bonus van 80% en verdiende E744.000. Dit jaar ging hun basissalaris met 6.5% omhoog. Camille Eurlings gaat E 350.000 tot E560.000 verdienen, vier keer zoveel als in zijn vorige baan. Geen idee waarom. Deze bedragen zijn exclusief riante pensioenbijdragen, ruime onkostenvergoedingen, dure auto's met chauffeur en 6.000 tot 10.000 aandeeltjes Air France.

Wat mij betreft verdienen ze het. Ik denk dat een goede directie als deze ons op de lange termijn meer te bieden heeft dan een hoge variabele winstdeling. (Beide is nog mooier uiteraard!)
 
Nu het boekjaar al eind december eindigt, neem ik aan dat (stel dat we weer winst gemaakt hebben)die winst uitkering ook eerder krijgen???
 
Nu het boekjaar al eind december eindigt, neem ik aan dat (stel dat we weer winst gemaakt hebben)die winst uitkering ook eerder krijgen???

Ik neem aan dat het gewoon zoals afgesproken eind deze maand is. Niet snel genoeg?
 
Alleen aan KLM Cockpit en cabine die ipv een vaste eindejaars uitkering van 8% hebben.

KLC valt hier niet onder aangezien zij een vaste eindejaars uitkering krijgen.
 
Back
Top