TUI Airlines Nederland???

Dank zij de milieu mafia hebben we al jaren slots op EIN, geloof me. FR heeft de toegestane hoeveelheid vol gestort met 738s....
 
nu het toch enkel over Air Exel gaat

quote
Suspension des lignes St-Etienne - Nantes et
St-Etienne - Paris


Loirexel invoque la nécessité d'une réorganisation de l'entreprise après le départ fin décembre 2004 de son directeur et de son actionnaire principal. Cette réorganisation, qui passe également par une négociation avec les fournisseurs d'AIREXEL, serait finalisée dans les prochains jours. L'exploitation des lignes reprendrait normalement à l'issue de cette négociation.

Tels sont les éléments dont dispose actuellement la CCI.

Elle poursuit ses contacts avec AIREXEL pour une reprise de son activité au plus vite. Dans un souci de clarté, la CCI précise que l'attribution à AIREXEL des lignes évoquées ci-dessus par la Direction Générale de l'Aviation Civile, a été décidée au terme d'une procédure de mise en concurrence européenne et au vu des garanties apportées par la compagnie.
unquote

Loirexel heeft aangegeven dat een reorganisatie nodig is nadat hun directeur is aangehouden. Deze reorganistaie die plaaats heeft dmv een onderhandeling met verschillende toeleverancieers van Air exel zal de komende dagen beeindigd worden. De uitbating van de lijnen zal daarna normaal gezien worden heropgenomen na deze reorganisatie.

Dit zijn de elementen die zijn voorgelegd aan de CCI.

De CCI geeft aan de contacten met Air exel te behouden om zo snel mogelijk weer op te starten. Op een heldere manier, geeft de CCI aan dat de toekenning aan Air exel van deze lijnen is gekomen uit een procedure die is opgesteld voor Europese concurrentie (elke maatschappij kon meeconcurreren om die lijnen te krijgen?) en ook door de garanties die zijn gegeven door de maatschappij...

Gegroet

Stail
 
Kijk dat is weer eens een positiever bericht. Mijn frans is nog niet zo goed dat ik franse site's ga bekijken.
Bedankt S-tail
 
Re: Re: John Block

Re: Re: John Block

Dutchie said:
Je blijft lachen :(. Air Holland is door de beddenkoning om zeep geholpen. Bij Dutchbird is er een groot aandeel voor de Mosselman. DCA was slechts een overgesubsidieerde toko en kon niet tegen concurrentie. Air Liberte was al naar de klote, dus kon niet verder.

Air Holland had waarschijnlijk vanaf het begin al een probleem, heeft het ooit winst gemaakt..? Waarom zijn Mosselman en Dormael daar ooit ingestapt? En hoeveel doorstarts zijn er wel niet geweest? Waarom lukte het DutchBird ook al niet... Heeft dat soms ook niet te maken met een goed businessmodel... Kan een onafhankelijke en traditioneel opererende charterairline in Nederland uberhaupt wel winstgevend worden gemaakt en dat nog eens met het huidige prijsniveau...?

Met andere woorden, het cabinepersoneel en de piloten van AEG hebben dus volgens jou helemaal niet gevochten voor het voortbestaan. Diep triest dat je zoiets durft te zeggen. :stapelge:
 
Slots op EIN? denk dat ze blij zijn als er een vliegtuigje land

Ja jetjock, dat dacht ik ook totdat ik gisteren op EIN was en daar van iemand van de handling begreep dat ze het wel prima vinden dat Air Exel er niet meer vliegt omdat dit andere maatschappijen (lees KLM en Denim) de kans geeft op EIN te vliegen. Maatschappijen die meer betrouwbaar zijn in vluchtuitvoering én in betalen.... Zover ik begreep is die nieuwe terminal die in aanbouw is niet bepaald gebouwd voor de aantallen passagiers van Air Exel....

;) ;)
 
Back
Top