Transavia of Ryanair

Ik hoop dat hij ergens heen gaat waar hij het naar z'n zin heeft. En zich bij zijn keuze baseert op feiten.

Ik probeer alleen feiten te geven hier en ik vindt het erg jammer dat veel mensen er zich mee gaan bemoeien die niet weten hoe het zit of ergens dingen hebben gehoord of zich bepaalde dingen 'niet kunnen voorstellen'. Het valt me ook op dat dat elke keer gebeurt als er iets over Ryanair gaat. En dat mensen er altijd KLM bijhalen. Kennelijk hebben veel mensen een erg negatief beeld van Ryanair en zit dat zo diep dat als er iemand met feiten komt dat in hun beleving gewoon niet waar kan zijn. Dezelfde mensen zien vaak KLM als een erg goede werkgever waar alle Nederlandse vliegers graag naar toe zouden willen en waar niemand ooit vrijwillig weg zou gaan omdat het ergens anders onmogelijk beter kan zijn.

(maandje salaris FD :D:D)
 
Als ik deze thread sluit is er morgenochtend alweer een topic van twee bladzijden getiteld "Waarom werd het Transavia/Ryanair topic gesloten?", met een discussie of het sluiten van het topic wel of niet een goede beslissing was; waar het allemaal heen moet met Airwork en of het KLM Group forum eigenlijk wel geschikt is voor Ryanair onderwerpen. Ik ken dat.

Desalniettemin het verzoek niet jolig te worden en het ter zake te houden. De laatste paar jolige berichten heb ik verwijderd om het topic nog enigszins op peil te houden.
 
Bedankt Diana.

Ik denk dat alles wat gezegd moet worden al gezegd is. Ik heb uitgebreid ge PM-ed met de topicstarter (en vele anderen) en ik neem aan dat hij genoeg info heeft om de (moeilijke) keuze te maken.
 
Hoi JPP,

Hier is een idee.

Boek een Ryanair vlucht van Eindhoven naar Stansted. Vraag of je voor of na de vlucht ff hallo voorin mag zeggen.

Vraag aan de heren/dames waar de meeste crew uitgaat in Bishops Stortford. (Als ze het niet weten regelt Nostradanus wel een kroegetocht voor je :grijns:)

Ga die avond uit en praat met zoveel mogelijk gasten, dan hoor je de ervaringen eerste hand van Ryanair f/o's en niet alleen van een anoniem bulletin board waar de Nederlandse afdeling van Ryanair's propaganda apparaat actief is...

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=TrXhxmQJSS0[/YOUTUBE]

Succes met je keuze ;)
 
Last edited:
persoonlijk zou ik voor Ryanair kiezen als ik nu voor de keuze stond. Na 6 jaar CLH snap ik hoe 'verarscht' je je kunt voelen bij zo'n 'prachtig' bedrijf. Het zou me niets verbazen dat de kollega's van Trans tzt net zo als wij momenteel de donkere zijde van een groot concern meemaken. By Ryan weet je tenminste waar je aan toe bent. Een behoorlijke beuk centen en een vast rooster. En voor de rest ben je zelf verantwoordelijk en dat weet je van tevoren. Senioriteit heb je gelukkig ook geen last van.
Daarnaast verdienen ze een smak geld dit jaar waar de rest bleek van wegtrekt als je het vergelijkt met hun ticketprijzen.
 
Vraag aan de heren/dames waar de meeste crew uitgaat in Bishops Stortford. (Als ze het niet weten regelt Nostradanus wel een kroegetocht voor je :grijns:)

:haha::haha:
Thanks, dat is bij deze idd een uitnodiging!

D, aka Nostradanus
 
Back
Top