Trans neemt aan

Vervolgens kun je promoveren naar de functie van Senior First Officer als je voldoet aan de wettelijke eisen van het ATPL-brevet en drie jaar als vlieger in dienst bent bij transavia.com of voldoet aan de wettelijke eisen van het ATPL-brevet en tenminste een vliegervaring bezit van 4000 uur en/of 18 maanden in dienst bent bij transavia.com.

Komt van de HV-site af. Als ik het goed lees zou ik met een ATPL-brevet en 18mnd dienst dus SFO worden?

Hmmm, €2900,- bruto... En hoeveel zou je er dan op vooruit gaan als je SFO wordt?

Cheers Steef

Ice :airforce:
 
Jaaaaa maar jij hebt nergens gezegd dat je in 1,5 jaar tijd 4000 uur hebt...........

Cheers Iceman

Hahah groeten Steef
 
Vroeg me eigenlijk af of HV de aanname voor 't nieuwe seizoen nu helemaal rond heeft of dat ze nog mensen nodig hebben.
Wel zo handig om te weten voordat ik mijn 65euro doneer.
 
En de mensen die worden uitgenodigd zijn voornamelijk jong (<25 jaar) en met relatief weinig uren...
Recruitment gaat door tot en met februari.
 
ff over de honger loontjes bij trans, zoals zo vele hier het beschrijven.
Tijdens de opleiding* is er nog geen sprake van een arbeidsovereenkomst maar van een opleidingsovereenkomst. Je ontvangt dan ook geen salaris maar een vergoeding. Als je de opleiding met goed gevolg hebt afgerond, gaat de arbeidsovereenkomst in.

Ik neem aan dat deze vergoeding geen ruk voor stelt ??

En wat ga je daar ong verdienen als sfo? €2900 bruto?
En hoe hard gaat dit omhoog??
Ik zou namelijk best graag naar nl terug willen, maar wat je verdient is niet onbelangrijk........
 
Mocht je terug willen dan is het nu je kans.

ong. 2800-3000 JFO

Dus voor SFO wel wat meer neem ik aan.

Vergoeding is niet veel, maar wel iets iig.
Opleiding duurt ook geen jaren!:) .

Succes.
 
Als je nog een verliesverrekening met de fiscus hebt lopen (bruto=netto) is het salaris nog wel ok! Ik zou wel eens willen weten wat je na die 18 maand/4000 uur gaat verdienen.
Iemand ?
 
Na 18mnd/4000hrs bedraagt dat voor iemand van 26 jaar ongeveer 3750 euri bruto.
 
Yo,

Die vergoeding is rond de 1500 euro bruto. Deze gaat in bij start opleiding en loopt tot de dag van circuits, dan gaat je contract onbepaalde tijd in.

Mzzls Steef
 
Ondanks de behoorlijke aannames bij Trans is het redelijk stil hier wat dat betreft, spannende tijden? ;)
 
Nieuwe aantal aan te nemen co-piloten is in middels 74!!! Ben benieuwd hoe ze die allemaal gaan opleiden samen met 36 nieuwe captains?

grt
 
Zo, veel zeg! Wat is de achtergrond van de potentiele kandidaten? Mix van Nls'ers, mensen met turboprop ervaring en mensen die een typerating bij fsb gekocht hebben??
 
74?

Ik zit me af te vragen hoe dat kan.

-Pensioenen? Bij HV kan je die op de vingers van één hand tellen.

-Uitbreiding? Er is onlangs een 737 besteld, aflevering in 2007?

-Deeltijd aanvragen bij co-piloten?

-KLM? Lopen ineens 50 man naar de buren?

Ik snap het dus effe niet.
 
Zijn er enigen die onlangs zijn aangenomen die misschien iets meer weten of zitten die al in de boeken..
 
Liftdumper,
Komend jaar wordt met 31 a 32 737's gevlogen ipv de 29 in het afgelopen jaar. Dan inderdaad nog een nieuwe kist uit Seattle eind dit jaar/begin volgend jaar erbij. Per extra kist moeten 5 a 6 crews opgeleid worden. En wat dacht je van de nieuwe Europese regelgeving vwb maximale vliegtijden die binnen afzienbare tijd van start gaat? Zal de HV-operatie flink gaan raken. Verder bleek het vliegerscorps toch wat te krap ingepland te staan in de afgelopen zomer. Dan; nóg vroegere slots in de komende jaren waardoor de originele tijdsplanning per dag onder druk komt te staan, etc etc etc.
Tel dit alles even bij elkaar op en...
 
Back
Top