V1Rotate
Well-known member
Hallo allemaal,
Het is natuurlijk weer de tijd van het jaar, en traditionelerwijze de laatste jaren start ik altijd het draadje van totalen en bijzonderheden ?.
Ten eerste wens ik jullie allemaal hele fijne feestdagen en een heel gelukkig en gezond nieuwjaar.
Ook wens ik iedereen vele happy landings en diegene die opzoek zijn naar een baan heel veel succes. Het ziet er beduidend beter uit dan gedurende de Corona tijd.
Velen verloren hun vliegende baan en daar was ik er ook een van. Op hoogte punt had ik 4 verschillende banen om mn hoofd boven het water te houden.
PPLers piloten die wellicht ook financieel wat krapper kwamen te zitten en dus helaas hun mooie hobby niet konden doen, ik wens dat jullie komend jaar weer veel mogen vliegen.
2022 begon al in Januari heel goed. Op hoge uitzondering ( had op dat moment welgeteld 750 uur op de 737-300/400 ) werd ik uitgenodigd voor een Assessment bij een 747 Club als FO. Deze heb ik ook gehaald en ben in Februari begonnen met de grondschool, in april in de sim en mei op de lijn. 2 Juli uitgecheckt.
Het was echt een jongensdroom die uitkwam om te mogen vliegen op de B747-400. Wat een mooie kist is dat.
Heel veel leuke bestemmingen gehad en wat mogen zien van verschillende delen van de wereld, van Nairobi tot Johannesburg, Accra, Singapore, Atlanta, Chicago, Anchorage, New York, Dubai en nog veel meer.
Heel veel leuke collegas ook in deze firma.
Ik heb het er enorm naar mijn zin.
Nu dan het belangrijkste, de totalen:
1x Initial TR Skill Test
1x OPC
1x Low Vis Training
1x UPRT
2x Autoland, waarvan 1x Actual wegens Zandstorm in DWC en 1x Simulated voor training purposes
0x Go Around
- Op moment van het posten van dit draadje heb ik 410 uur op de 747-400.
- Nog te gaan tot 31 December: kleine 40 uur
- Totaal rond 31 December bijna 450 On Type
Verdere bijzonderheden:
- Mooie Rolls Royces getransporteerd ??
- Paar weken geleden 32 Paarden aan boord gehad op weg naar het Midden Oosten
Ik zal nog wel wat vergeten zijn, maar die voeg ik dan later nog wel toe ?
Proost en ben reuze benieuwd naar jullie totalen en bijzonderheden.
Mvg,
V1
Het is natuurlijk weer de tijd van het jaar, en traditionelerwijze de laatste jaren start ik altijd het draadje van totalen en bijzonderheden ?.
Ten eerste wens ik jullie allemaal hele fijne feestdagen en een heel gelukkig en gezond nieuwjaar.
Ook wens ik iedereen vele happy landings en diegene die opzoek zijn naar een baan heel veel succes. Het ziet er beduidend beter uit dan gedurende de Corona tijd.
Velen verloren hun vliegende baan en daar was ik er ook een van. Op hoogte punt had ik 4 verschillende banen om mn hoofd boven het water te houden.
PPLers piloten die wellicht ook financieel wat krapper kwamen te zitten en dus helaas hun mooie hobby niet konden doen, ik wens dat jullie komend jaar weer veel mogen vliegen.
2022 begon al in Januari heel goed. Op hoge uitzondering ( had op dat moment welgeteld 750 uur op de 737-300/400 ) werd ik uitgenodigd voor een Assessment bij een 747 Club als FO. Deze heb ik ook gehaald en ben in Februari begonnen met de grondschool, in april in de sim en mei op de lijn. 2 Juli uitgecheckt.
Het was echt een jongensdroom die uitkwam om te mogen vliegen op de B747-400. Wat een mooie kist is dat.
Heel veel leuke bestemmingen gehad en wat mogen zien van verschillende delen van de wereld, van Nairobi tot Johannesburg, Accra, Singapore, Atlanta, Chicago, Anchorage, New York, Dubai en nog veel meer.
Heel veel leuke collegas ook in deze firma.
Ik heb het er enorm naar mijn zin.
Nu dan het belangrijkste, de totalen:
1x Initial TR Skill Test
1x OPC
1x Low Vis Training
1x UPRT
2x Autoland, waarvan 1x Actual wegens Zandstorm in DWC en 1x Simulated voor training purposes
0x Go Around
- Op moment van het posten van dit draadje heb ik 410 uur op de 747-400.
- Nog te gaan tot 31 December: kleine 40 uur
- Totaal rond 31 December bijna 450 On Type
Verdere bijzonderheden:
- Mooie Rolls Royces getransporteerd ??
- Paar weken geleden 32 Paarden aan boord gehad op weg naar het Midden Oosten
Ik zal nog wel wat vergeten zijn, maar die voeg ik dan later nog wel toe ?
Proost en ben reuze benieuwd naar jullie totalen en bijzonderheden.
Mvg,
V1