na een op en neertje vandaag kiele kiele Koeweit ook m'n laatste 2007 entry in m'n logbook (op de laptop) gemaakt vandaag: 529,5 uur tt en 229 t/o's en landingen meest corporate CRJ200/700 maar een handjevol Ce172 in NL (waaronder de Texel fly-in)
twee diversions uit m'n hoofd (eentje naar die fly-in, hotel in Den helder was achteraf veel beter dan een tent in de regen op Texel) en eentje naar Gatwick ipv Stansted door mega crap low level mist sh*t tijdens in de TAF tijdens de NAT crossing
verder geen zin om uit te zoeken wat het meest noordelijk, zuidelijk etc was maar, now something completely different, ik heb dit toevallig wel bij de hand, de regs van bijna alle DH, vakantie, IPB, punten en woon/werk verkeer vluchten in 2007: PH-BFP, PH-BDC, PH-BDC, PH-BDR, PH-KCA, PH-KCI, D-ACKK, PH-BDE, PH-BXK, PH-BXT, PH-AOH, N945AT, N708EV, PH-AOI, PH-AOH, PH-BXR, PH-BPB, PH-BTD, PH-BXR, PH-BXU, PH-BXH, PH-BXV, F-GKXF, F-GKXF, PH-XRE, PH-BPB, PH-BXI, PH-BXR, PH-BDO, PH-BXS, PH-AOI, N565RP, C-GANQ, C-GIUE, PH-KCB, PH-BXI, PH-BDC, PH-BXG, PH-BDU, PH-BFP, PH-BDK, PH-KPZ, PH-BDR, PH-BXL, PH-AOH, PH-BQA, PH-BQH, PH-BDN en F-GFKU (van instapkaartjes die ik bewaar voor expenses en voor de lol schrijf daar nog steeds de regs op...)
happy landings in two zero zero eight