TOTALEN 2007

Ook hier rustig jaartje:
totaal: 533
74 uur 737 en de rest op de bus
3 Go-arounds/2 diversions

beste wensen voor 2008
 
Een beetje laat, maar vorig jaar had ik:

Total 424:40, 258 vluchten
C560XL 424:00, all PIC
R44 0:40 (intro, geweldig!)
Sim 30:00
Day landings 86
Night landings 20

Niet gek; ik heb gemiddeld 1/3 op kantoor gewerkt. In 2006 wel fulltime en net geen 500 uur gevlogen.

Happy landings in 2008!
 
Ik heb ook eens in mijn "elektrieke logboekske" gekeken en het is een rustig jaartje geweest zonder schrikbarende feiten en/of gebeurtenissen.

Challenger 604: 452
Simulator 604: 12
Piper Warrior: 0.7
Missed approach: 2 (1 vanwege het weer en 1 vanwege ILS failure op het veld zelf)
Diversions: 0
Night: 167
Landings Day: 107
Landings night: 61
Holdings: 2
Slaap: te weinig

Dit jaar hopelijk een beetje King Air 200 vliegen in de Carribean en een "upgrade" naar provisional Captain op de 604.

Oh ja; buiten de deur gegeten: 0 keer
 
Totals 2007

Totals 2007

For 2007:-

A320 295 hours
A330 425 hours

Total 720 hours (paid holiday is definitely over ;)!)

2 Go-arounds both on the A320.

Simulator A320 7 hours

Simulator A330 28 hours (CCQ+ETOPS+Base training+Cat2/3)

Some interesting new destinations (Dubai,Hong Kong,Beijing,Riyadh,Dammam,Kuwait,Kuala Lumpur,Singapore and Bangkok).

And another large decrease in the amount of crap I'm prepared to put up with.

Wish you all a safe and prosporous 2008.
 
my '07
2 TQ's,
424u54 various ME
30u59 various SE
and 68u45 in the sim.

'08 will be busier

happy new year!
 
Zo dan! Hier zijn mijn cijfertjes:

Totaal 480h
G.A.: 7
Div.: 4
Airprox: 1
R.A.: 1

Voor de rest alles heel gebleven dit jaar. Iedereen een gezond en veilig 2008!
 
Last edited:
Heppie nieuwjeer

MD11: 665 uur
sim: 24 uur
legs: 134
landingen: 54

En ook promotie/opleiding tot SFO!
 
468 uur en een paar minuten DC10, bijna allemaal europa naar afrika.
Een retourtje Afghanistan en een vlucht naar Piscoe (Peru) met aardbevinghulp waren de meer bijzondere vluchten.
Geen go-arounds, geen diversions, wel extreem low-vis t/o in Nairobi (1 CL light zichtbaar na 50 kts, tower vis was schijnbaar heel wat beter). 19 uur duty day in februarie ijs storm op JFK voor 1 uur vlucht naar ORD.
Nieuwe bestemmingen: Frankfurt Hahn, Kaboel (Baghram AFB), Bishkek, Addis Ababa, Djibouti, Cairo, Piscoe (Peru), Santiago (Chili), Cuidad del Este (Paraguay), Iquique (Chili), Steward Intl (NY), Point Mugu (CA).
Meest aangevlogen veld: Lagos, Nigeria
 
2007:

447:21 uren, alles op Fokker 70/100, verdeeld over 254 legs.
Eerste vlucht op 15-07-2007 :593:, ervoor 35:30 op de sim in Hoofdorrep, typerating.

Hoogtepunten:
Eerste werkgever, 0 G/A's, 0 Diversions. Noorderlicht gezien tijdens CAT III aproach voor 19R in Oslo.

Aankomende hoogtepuntjes voor 2008:
LCY en INN.

Servuss
 
Eeen beetje laat maar toch...

Here are the rrezults of the jury in Nashville TN :

2007
Flights: 458 NIGHT: 162.3 LOC: 8 Autoland: 20
Total Duration: 846.1 INSTRUMENT: 14.2 ASR:
LANDINGS DAY: 176 SIMULATED INSTR...: VOR:
LANDINGS NIGHT: 51 SIMULATOR: 8.0 NDB:
CROSS COUNTRY: 838.1 FLIGHT COST: GPS:
SOLO: PER DIEM: MLS:
PIC: 838.1 Expenses: BC:
SIC: Approaches: 118 RNAV: 1
DUAL: ILS: 109 SDF:
INSTRUCTOR: PAR: LDA:
EVALUATOR: TACAN: Holds: 1


Those are the rrezultz of the year 2007..

Abaco-Air
 
Mooiste vlucht :

Angel flight C172.

Kan er geen prijskaartje aan hangen om een glimlach te zien op het gezicht van een 9 jarig ziek kind. Stel voor dat iedereen met een current class 1, CPL/ATPL zn tijd en geld wilt neerleggen voor dit doel minimaal 1 keer per jaar.

Doe eens (on) Hollands gek en loop bij je lokale kerk of ziekenhuis naar binnen en vraag of je iets voor een ziek kind kunt betekenen daar ik weet dat het fenoneem angel flight niet bestaat in Europe. Wat je er voor terug krijgt is meer als een 6000 dollar paycheck, geloof me.

Je wilt niet weten hoeveel mensen er op dit board meelezen die door medische redenen niet kunnen vliegen en die er goud voor over zouden hebben om een uurtje in de lucht te hangen in een brommer.

Doe eens gek, en probeer iemand anders voor niks blij te maken. Happy new year.

FD
 
Urentotaal voor 2008: 650u, alles op MD11.

2 x Go-around: 1 keer omwille van tailwindshear te Sharjah, 1 keer omwille van tailwind-component out of limits te Cincinnati.

1 x diversion, van Taipeh naar Hong Kong omwille van WX below minimum te TPE.

Verder niks spectaculairs, en dat mag ook zo blijven.

Groetjes.
 
Halverwege september begonnen te vliegen:
Uren: 225 uur Dash 8-300

1x go-around: laatste dag van het jaar, go-around te Sibiu door no visual contact at missed approach point (alleen NDB/DME beschikbaar) daarna diverted naar Timisoara.
 
Ook een beetje aan de late kant maar:
728 totaal, waarvan 160 op de ECJ 135, de rest op de ERJ135/145. 510 landingen, rond de 18 cat 3a, een paar go-arounds en 160 uur nacht.
 
Zal ik dan ook maar even:
Total Time: 71:55 waarvan PIC: 21:35. Hoogtepunten: halen van mijn PPL en rating op C206.

Nu is het geld op dus we zullen zien wat 2008 brengt...
 
Back
Top