TFL krijgt eerste 757?

En 19, waarom denk je deze keer dat het wél gaat lukken? De F100's zijn goedkoop, de lange miniBus is een mooie, lichtere vervanger van de 75. But what's the business plan? If any.;)
 
Hallo,

Eerder dit jaar is een B767-200 (24150) een weekje PH-AAL geregistreerd geweest. PH-AAP,Q en V waren B737NG's die in 2000/1 ook even NL geregistreerd waren. Lijkt me een truckje van een leasingbedrijf, meer niet.

L.
 
It's a way of life!

It's a way of life!

There are no guarantees - but that's the same wherever you work.

When I joined DutchBird there was no AOC and no aircraft. I've never regretted my choice to be part of this - even if things didn't end the way they should have. That's life.

I'm not afraid of another adventure - I'm not afraid to make the difficult choices when needed. I'm a firm believer in "Voting with your feet"

I've always had another job to go to when it was necessary.

Before the rumours start - at the time of writing this:-

I have not applied for a job with NL Airways
I have not been offered a job by NL Airways
I have had a discussion with Jan about his plans and on the basis of what I've heard I've said I'd be interested - that's all.
 
@axl307

Bedankt voor de info.
Storm in een glas water. Hoogstwaarschijnlijk een truc.

Wat mij betreft einde van deze topic.
 
Storm in een glas water?

Ik denk niet dat Transavia daar aan zou meewerken...
Voor degene die niet gegoogeld hebben met dat telefoonnummer. Het is van Transavia.
 
Euh, ja natuurlijk is dat nummer van Transavia, het staat ook in de uitdraai van de PHHZU die door Transavia geleased wordt. Ik zie geen ander nummer in de thread, en ook in het NL register staat er geen telefoonnummer bij de PH-AAR.

Ik kan ook wel een uitdraaitje van de PH-AOA maken, maar dan ben ik bang dat jullie denken dat deze 757 bij KLM komt te vliegen ;)

Iz
 
Kijk, dat verklaard idd een hoop, AXL307. Met een beetje creatief googelen is dat idd ook via andere kanalen te verifiëren.
 
Back
Top