Target Klu selectie training

Heb de training van MyTarget gevolgd en het is naar mijn mening zeer aan te raden. Enthousiaste gozer die je veel kan leren! Veel handige tips m.b.t. PO1 en 2.:D:D
 
Ik kan het ook alleen maar aanraden, heb door Target niet alleen die keuringen gehaald maar ook nog goede resultaten behaald! Gewoon doen.;)
 
Ik heb vandaag de Target training vandaag gevolgd en ik ben zeer te spreken. Als mijn mening telt als beginnende airworker:)

Ik heb volgende week mijn PO1 en ik ga er echt vol zelfvertrouwen heen. De Target training is gewoon een heel goed opzetje. Als je het niet kan dan heeft die training natuurlijk ook geen zin, dan kan je het gewoon niet. Hij haalt alleen de scherpe kantjes eraf.

Ik ging er heen meet erg hoge verwachtingen en eigenlijk werden die vol overtroffen. Het komt neer op een soort privéles van een ex vlieger die verstand van zaken heeft en gewoon op een rustig tempo alles met je doorneemt. Ik ben het volledige eens met wat Maverick zegt. Ik raad het zeer aan en het is absoluut je geld waard!

Ik laat nog wel van me horen als ik me PO1 gehad heb...
 
Geslossen

Geslossen

Hmm Target is gesloten :( tot
"medio half 2010 i.v.m. vakantie en buitenlandse werkzaamheden."

wanneer zou dat precies zijn?:p
 
Training voor de selecties @ target

Training voor de selecties @ target

hallo allemaal,

Ik kwam dit onderwerp tegen en wilde hier toch even iets over zeggen!

Ik heb bij Target vorig jaar de trainingen gevolgd en heb hier veel aan gehad voor wat betreft een stukje zelfkennis , mentaliteit en samenwerking. Juist omdat je bij de luchtmacht maar 1 kans krijgt heeft het mij achteraf alleen maar goed gedaan de trainingen bij Target te volgen. Zeker een aanrader dus!!!

Ik moet op het moment alleen nog maar medisch gekeurd worden en ik hoop daarna in augustus te beginnen op de KMA!

Groetjes
 
Last edited:
Na lang te hebben meegelezen nu toch eindelijk onder mijn steen vandaan gekropen en een account aangemaakt. Bij deze dus een goedemorgen, -middag, -avond of zelfs goedenacht.

Voor de burgerluchtvaart zijn er selectietrainingen genoeg, onder andere die van Schellinger, maar voor de luchtmachtselectie? Blijkbaar wel. Zo kwam ik eergisteren op de site http://www.f16pilootworden.nl, 'Speciaal op maat gemaakt voor de aspirant F-16 vlieger'. Dit bedrijf biedt twee selectietrainingpaketten aan.

Op de site allemaal lovende, geselecteerde reacties natuurlijk , Op Airwork is er over dit bedrijf echter weinig te vinden (ook na gebruik te hebben gemaakt van de zoekfunctie).

Weten jullie hier iets meer van af? Zoja, is/was de training zijn geld waard?

Ik hoor jullie reacties graag. :kerst:


kort samengevat; ja, het is de moeite waard.
Je gaat met een stuk meer zelfvertrouwen de selecties in. Je weet wat je kan verwachten en sommige dingen heb je al geoefend. De training wordt gegeven door een oud f-16 vlieger die zeker weet waar hij het over heeft. Het heeft mij zeker geholpen met de selecties.
 
En weer zo'n hit and run van een lid met 1 bericht, die alleen even komt vertellen hoe goed die cursus was. Kom op Target, gaan we dit topic nu elk jaar een keertje bumpen?

Edit: Target laat mij weten per PM dat dit geen bump was, en ik snap het ook dat mogelijk zijn klanten misschien wat minder graag met hun normale online identiteit over Target vertellen. In dat geval veel succes gewenst.
 
Last edited:
Back
Top