Take the "Exel Manager" Test

Status
Not open for further replies.
jetjock said:
Omdat, naar mijn mening, zijn manier van tegen het managment aan schoppen niet de juiste manier is om verbeteringen te krijgen.
Zachte heelmeesters....stinkende/bijna failliete/fraudeleuze/slechtbetalende wonden?
 
jetjock said:
Nee hoor, ben niet jalours........

Jalours?? Zoals in Velours??:grijns:


Groeten, Leij

ps: Oh ja, ik zat ook altijd achteraan in de klas..... (zitten vaak de leukste mensen. Die voorin hebben vaak een wit voetje bij de meester...., of bij de baas:p: )
 
Sorry?? Is de grootte van het vliegtuig waar je in vliegt een maat voor hetgeen wat je bereikt hebt?!?!?!?
:grijns: :grijns: :grijns:

Ooit zeiden ze bij een aannamegesprek: "als het maar vliegt"...
 
Mijn God, wat een fijne reacties van mn collegae:)
Ik weet niet wat ik nog meer moet doen om het er nog dikker boven op te leggen.Als je nu nog niet weet dat dit PBB bedoeld is om lekker te gallen, dan moet je wel erg slecht in je vel zitten.
Maar goed, let it go Joker, gooi die frustratie van je af.
Nee " seize doesn't matter" maar de "seize of your wallet does"!




:D :D :D
 
Diana said:
Neehee, lief zijn voor elkaar! :593:

Yep, want anders ga je met glas en peuk zó over de rand van het balkon.........


Groeten, Leij
 
Leij,

Zat jij ook altijd (net als ik) achterin de klas? waren we dan toch vriendjes vroeger? :grijns:

Art,

Geen zorgen, na een heet avondje vrouw is een biertje en een beetje slap ouwehoeren met een ober wel zo lekker ;)
Hoe was de game?

all the best!
 
jetjock said:
Omdat, naar mijn mening, zijn manier van tegen het managment aan schoppen niet de juiste manier is om verbeteringen te krijgen.

I should have added one more item to the test

• Exel Managers LISTEN

Their attitude is "take it or leave it"

I have chosen to treat them with the same contempt with which they treat me.

I can't even get a simple "yes" or "no" answer to the most simple of questions.

I'm very keen to hear how you propose to change things. Please share your views
 
19 Of 77,

Hou aub op met die onzin........

Altijd maar ouwehoeren over Exel... Op het moment dat je overgenomen word, ben je blij dat je je oud collega's weer kan zien bla bla (kots). Als er weer een "leuk" medianieuwtje is, kom je weer dom ouwehoeren....

Mzzls Steef
 
El Stevo,

Ik denk dat wij allemaal wel een moment hadden van blijheid, het leek even zo goed te gaan.

Totdat de mentaliteit en de specificaties van die overname duidelijk werden gemaakt. En dat heeft de boel weer een beetje omgegooid.
 
Not this discussion again!

Not this discussion again!

I had this discussion with the air holland people now I have to have it with the Exel people.....

I have no quarrel with any Exel staff - never have and never will have.

Exel management is another matter altogether. The have chosen to try and screw my colleagues and myself - and I'm not prepared to stand by and say nothing whilst this happens.

They are the nastiest people I have ever met in 20 years in the industry.

Is this really the way to build a successful airline????
 
Phoenix_X said:
El Stevo,

Ik denk dat wij allemaal wel een moment hadden van blijheid, het leek even zo goed te gaan.

Totdat de mentaliteit en de specificaties van die overname duidelijk werden gemaakt. En dat heeft de boel weer een beetje omgegooid.

Yo Phoenix....

Helemaal begrijpelijk, spannende tijden voor jullie...

Ik heb me enkel al die tijd redelijk kunnen inhouden, maar word nu zo langzamerhand het gezeur van 19 of 77 zat. Iedereen bij exel probeert een stapje extra te doen voor het bedrijf om er iets moois van te maken. Vergeet niet dat er hard gewerkt MOET worden, want we hebben binnen een bepaalde tijd een behoorlijke productie erbij gekregen/verdiend....

Ik vind dat 19 of 77 gewoon eens een mailtje naar Erik de Vlieger moet sturen met alles wat hem dwars zit EN NIET elke keer alle koeien uit de sloot moet halen.

Maar nogmaals, als mijn baan op het spel zou staan, zou ik ook met geknepen billen thuis zitten, dus wat dat betreft bewondering voor alle DBR collega's.

Suc6..

Groeten Stefan
 
@el stevo
check pers bericht van edv
dbr is helemaal niet meer van eag, maar van waarschijnlijk een lege bv van harm p
eag ontkent alle verantwoordelijkheid en betrokkenheid bij de overname van dbr door de eag
met andere woorden
 
Ware het niet dat EAG zich publiekelijk als nieuwe eigenaar heeft gepresenteerd van DBR. Ware het niet dat de heer Prins in zijn functie van EAG bepaalde zaken heeft gedaan, alsmede andere heren uit het management van EAG. En niet alleen zaken maar ook toezeggingen richting personeel etc.

Dat wordt wat lastig droog te houden ..... hoe je die BV constructies dan ook geregeld hebt. Het weghalen van een Dutchbird en exel weblog veranderd daar niets aan....

WEL .... NIET .... WEL .... NIET .....

Oh... u heeft een kaartje naar Curacao? Ja maar dat had u gekocht toen de vorige directeur er nog zat.... Daar hebben wij niets mee te maken....

Way to go!

Zo win je vertrouwen bij touroperators en het nederlandse publiek!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top