Surferboy moet blijven!

Surferboy moet blijven!

  • Ja

    Votes: 30 60.0%
  • nvt

    Votes: 20 40.0%

  • Total voters
    50
Status
Not open for further replies.
Ik typte deze pol nadat ik de thread waarin SB aangaf weg te gaan had gelezen op mijn aaiphone. Daar kon ik niet zien dat het account al opgeheven was. Het is idd een beetje kansloos om iemand over te halen die al weg is. Immers, Daarentegen vind ik het wel een goed plan om mensen waarvan ik het prettig vind dat ze hier rond lopen over te halen om te blijven. Er hoeven nu nog maar een man/vrouw of 2,3 weg te gaan en ik hoef hier niet meer te komen, want geen toegevoegde waarde.
Maar goed, dat is persoonlijk. (eerlijk gezegd ook zo'n lekkere dooddoener waarmee ik al mijn daden goed kan lullen ;))

André, nu ligt alle druk op jouw schouders: wanneer gaat er weer een Dorint Airwork borrel komen, waar we elkaar allemaal een hart onder de riem steken?
 
Het hele account opheffen gedoe heb ik denk ik niet zo goed begrepen. In een ander forum zie ik ook ineens horden mensen die hun account opheffen. What's the use? Als je geen zin meer hebt in Airwork, dan log je gewoon niet meer in, klaar is kees. Het is niet alsof de gasmeter door blijft tellen zolang je je account niet vernietigd hebt.

Het zal wel aan mij liggen.
Smiley dan maar.
:yeehaa:
 
Eikie, jouw voorbeeld haal je zelfs zonder speedbrake nog met de fokker (zonder tailwind dan he). Verder on a serious note, denk dat mensen zich hier niet zo snel moeten laten opjutten, en als er iets staat dat je niet bevalt, dan lees je er maar even overheen, probleempjes met de ego's waarschijnlijk......
 
(...) Er hoeven nu nog maar een man/vrouw of 2,3 weg te gaan en ik hoef hier niet meer te komen, want geen toegevoegde waarde. (...) wanneer gaat er weer een Dorint Airwork borrel komen, waar we elkaar allemaal een hart onder de riem steken?

Misschien begrijp ik je verkeerd, JC, maar als die 2,3 man/vrouw nou eens niet van de partij zijn bij die Dorint Airwork Borrel, heeft het voor jou dan nog zin om daar te verschijnen? En wie zijn die 'allemaal' dan die elkaar een hart onder de riem steken???

Als ik bijvoorbeeld alleen al in dit draadje of in het draadje over de Airworkkoers of dat van de Raadplaat rondkijk, zie ik allemaal luchtvaart-minded mensen die ik graag hier op het board tegenkom of straks daar bij de Dorint Airwork Borrel.
En de humor indachtig waarmee is gereageerd op Omoko in het door hem geopende topic 'Gaat weer goed met de luchtvaart, kijk maar eens naar dit!!!' en de gepaste wijze waarop Diana hem vervolgens naar de uitgang heeft verwezen, dan heb ik het gevoel dat het hart van Airwork al bij al wel op de juiste plaats zit. :biertje:
 
Reactie Surferboy

Reactie Surferboy

Beste mensen, ik kreeg vandaag een mailtje van Surferboy waarin hij mij vraagt om even een reactie te zetten aangezien zijn account al is opgeheven.

Hieronder kan je de reactie lezen.

Door SURFERBOY,


Ik werd net door Naudjuh gewezen op dit topic, geen nood Baseleg loopt hier ook nog rond en die heeft veel meer ervaring en kennis als VKL dan ik! Wil alleen even mijn beslissing toelichten, die is en blijft definitief. Maar ik ben absoluut niet weggegaan met enige wrok of een vervelend gevoel. Grappig dat dat zo wordt bezien.

[tekst m.b.t. eerdere discussie]

Dat in combinatie met het punt van SCSIRob, op het board leest altijd media mee. Plus alles wat LVNL doet wordt op onder een vergrootglas gelegd door meerdere partijen. Dus om te voorkomen dat ik in verhitte discussies dingen post die uit verband kunnen worden getrokken trek ik er voor mezelf de stekker uit.

Heb het hier prima naar mijn zin gehad, en veel opgestoken van het board. Daarvoor mijn dank aan Diana! Zal door André vast wel meegesleurd worden naar komende bbq's/borrels/feestjes, dus misschien dat ik sommigen daar nog zal spreken.

Vriendelijke groeten.

Hoop dat iedereen er wat aan heeft. Surferboy is niet opeens een Airwork hater geworden, iedereen die hem kent zal dat tot nog toe ook nooit geloofd hebben.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Last edited by a moderator:
49015 ik ben het met je eens, die hele hype over de senioriteit op dit forum en het niveau staat me niet aan, ik ga weg bla bla bla. Je hoeft niet op elk onderwerp te posten, als iets je niet aan staat maak je dat bekend en ga je naar het volgende onderwerp, of je leest het gewoon lekker door.

Vind je iets wat wel op jouw 'niveau' is, dan kun je daar op posten. Kan toch niet zo moeilijk zijn. keep it 'simples'. Diana, ik geniet nog steeds van het forum en ben niet van plan weg te gaan!
 
49015 ik ben het met je eens, die hele hype over de senioriteit op dit forum en het niveau staat me niet aan, ik ga weg bla bla bla. Je hoeft niet op elk onderwerp te posten, als iets je niet aan staat maak je dat bekend en ga je naar het volgende onderwerp, of je leest het gewoon lekker door.

Vind je iets wat wel op jouw 'niveau' is, dan kun je daar op posten. Kan toch niet zo moeilijk zijn. keep it 'simples'. Diana, ik geniet nog steeds van het forum en ben niet van plan weg te gaan!

:kiss:

Verder nog een opmerking van huishoudelijke aard: ik vind het sympathiek van Surferboy dat hij nog even laat weten dat het hem niet om Airwork gaat, maar dat hij uit zelfsbescherming het forum verlaat. Het lastige is echter dat hij ook nog refereert aan de betreffende discussie met een andere deelnemer. Dit maakt de discussie ongelijk. Omdat Surferboy het het board heeft verlaten en op deze manier nog post, wordt het anderen lastig hierop in te gaan. Vandaar dat ik een passage heb verwijderd. Hiermee heeft Surferboy zijn zegje gedaan en kan het onderwerp afgesloten worden.

Surferboy has left the building.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top