Stella Airways?

als je bedenkt dat je de spl-oost baan kunt gebruiken en je pax binnen 5 min letterlijk op straat staan ipv doolhof spl. Of mag aan die zijde geen passage worden gehouden?
Het grote voordeel aan Schiphol is dat je van je aankomstgate naar je volgende gate kan lopen om je connectie naar Seattle, Tokyo, Stuttgart of wherever te halen. Om dat vanaf SPL Oost te doen is zeer vertragend, niet handig. Oost is alleen voor private charters en zo, niet voor mensen met doorverbindingen (toch meestal boven de 60% van onze pax).
 
Volgens mij kan je nog niet van Amsterdam naar Stuttgart bijvoorbeeld. Dat is net weer een leuke afstand om met een turboprop te doen vanaf Beek ,

Ik weet niet hoe je bij dat idee komt, maar wij vliegen 5 keer per dag naar Stuttgart (in weekend 3 of 4 keer) met de E190 (deze maand zijn de nachtstop vluchten even overgenomen door de F70/100). Afgelopen maand keer of drie nachtstops gehad daar, helaas geen mogelijkheid gehad (wil ik nog wel doen) om naar het Mercedes en gloednieuwe Porsche museum te gaan.
 
@ Nosig,

Sorry, ik was dus even niet op de hoogte :wegkwijt:

In dat geval, disregard! Zal de post wel ff weghalen :D

Groeten

:radar: André :radar:
 
Nee, volgens mij staat er op het A-apron al lange tijd een Saab 340 met Hongaarse registratie. Zie ook deze prachtige foto. :grijns:

Groet, PH



Die SF340 op die (prachtige:p:) foto, Is dat geen vracht-bak!?... ;)Zie geen kijk-glaasjes namelijk.
 
Interstate heeft toch alleen een ATR-42? (PH-ISA)

En ik had maanden terug al gehoord dat ze in Maastricht bezig waren met "iemand" die interesse had om de route weer over te nemen. Dus het verbaast me niets.
 
Back
Top