Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
NieuwsGierig ;)

Van harte gefeliciteerd zeg!! netjes hoor !
Hoe was het in portugal ? Misschien een verslagje ?
in ieder geval gefeliciteerd
 
Steef nogmaals gefeliciteerd. Succes met 5 Febr KMA en whatever je voor je kiezen krijgt gewoon doorgaan. Alleen mietjes kappen dermee.
Trouwens wel grappig Steef daarnet toen jij uitlogde bij msn belde het CML. Ik mag waarschijnlijk de 25ste naar Portugal. Echt bizar gewoon
 
Last edited:
Steef nogmaals gefeliciteerd. Succes met 5 Febr KMA en whatever je voor je kiezen krijgt gewoon doorgaan. Alleen poezies kappen dermee.
Trouwens wel grappig Steef daarnet toen jij uitlogde bij msn belde het CML. Ik mag waarschijnlijk de 25ste naar Portugal. Echt bizar gewoon
Mondje...
Eerst zelf fiksen Chefkok, dan pas heb je recht van spreken.
 
Leg maar uit waarom ik dan een mondje zou zijn?
Ik zeg niet dat iemand een "pussy" is als die stopt of wel?!
 
Sommige mensen kunnen ook stoppen wegens omstandigheden in de privesituatie of wat voor andere prive dingen dan ook, die niks te maken hoeven hebben met niet leuk vinden of niet aankunnen. Echter veel mensen vergeten dat helaas.
 
bedankt allemaal. :)

portugal was leuk, maar zeker ook zwaar.
Maar ik ga er geen verslag van doen ;) ik vind dat mensen dat best zelf uit mogen vinden, en ik wil ook niet dat mensen bepaalde ideen krijgen over de PVS in portugal omdat ik mijn persoonlijke opvattingen hier ventileer.

Laat je in iedergeval niet opnaaien door bepaalde sites waar een heleboel broodje-aap-verhalen opstaan, en waar je af en toe de juiste informatie met een pincet uit moet vissen.... :p ;)

EDIT
als je echt meer wilt weten, stuur dan even een pmmetje ofzo.

Grt,
Stefan
 
Sommige mensen kunnen ook stoppen wegens omstandigheden in de privesituatie of wat voor andere prive dingen dan ook, die niks te maken hoeven hebben met niet leuk vinden of niet aankunnen. Echter veel mensen vergeten dat helaas.

Volledig mee eens, Chef je weet niet waar je over praat en hoe sommige mensen met andere dingen te maken hebben. Dus ik weet niet wat je zegt dat iemand een pussy is als hij/zij stopt op de KMA, hieruit kan je wel concluderen dat je er weinig verstand van hebt zeg.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top