Simcheck trainen CLH

Nog een tip, voor X-plane (werkt op pc, mac en linux) is er een zeer complete CRJ beschikbaar:
http://www.x-aviation.com/catalog/p...id=68&osCsid=263160089f3fbd69f131dd84062466e3

Het enige wat er niet in zit, een limitatie die volgens mij zowel op x-plane als Flightsim zit, is dat de DME hold er niet op zit. Maar voor de rest heb je een redelijk compleet werkend CRJ flightdeck tot je beschikking.

Als je nog wil oefenen met iemand (bijvoorbeeld in Ypenburg op de static 737 www.prosim4u.nl ) hoor ik het wel.
 
Dank iedereen!! Goede tip inderdaad zodra je op de radiaal zit, heading vasthouden en doorwerken met nav1-nav2-CDI.

Heb a.s. donderdag grading dus vind het zelf te kort dag voor static 737 maar bedankt voor het aanbod. Ga nu even die link checken

Alles Gute
 
Maandagmiddag en avond, dinsdagochtend en woensdag hele dag heb tijd. Ik denk zo dat dit je enige kans is op een (goede) baan de komende jaren, dus persoonlijk zou ik geen risico nemen en elke kans om te trainen aangrijpen. Maar dat is natuurlijk aan jou. Als je nu nog moet uitvogelen hoe de setup van de naalden werkt heb je denk ik nog heel wat te oefenen. Just saying....
 
Bekijk t eens zo; je mag die rot test slechts 1 ! Keer in je leven doen
Dan toch liever over voorbereid als zuinig zijn en t risiko lopen met niks thuis te zitten
*mijn filosofie*
Gr aus berlin. (Net sim check gedaan. :) )
 
Maandagmiddag en avond, dinsdagochtend en woensdag hele dag heb tijd. Ik denk zo dat dit je enige kans is op een (goede) baan de komende jaren, dus persoonlijk zou ik geen risico nemen en elke kans om te trainen aangrijpen. Maar dat is natuurlijk aan jou. Als je nu nog moet uitvogelen hoe de setup van de naalden werkt heb je denk ik nog heel wat te oefenen. Just saying....

Anders wil ik wel een keer gaan simmen, ik heb in januari de simcheck. :biertje:
 
Hey mannen, wat is jullie datum voor de simcheck? Ik zit 18 en 19 januari in de sim in Berlijn voor m'n recurrent. Als iemand van jullie geïnteresseerd is kan ik even vragen of ik de 18e een 'vriend' mee kan nemen die wil backseaten. En meestal houden we wel een half uurtje over waarin iemand die te gast is even mag sturen. Daarnaast kunnen we daar even op de cardboards alle instrumenten e.d. even doornemen. PM me maar als je interesse hebt!
 
Wauw, relaxte operatie bij jullie! En een mooi aanbod van je!

Is dat bij jullie niet zo dan? Ik neem op een groot deel van mijn recurrents wel iemand mee. Met Profchecks wil men het liever niet vanwege het belang van de sessie.
 
Nope, ik mag al blij zijn dat ik zelf mag haha
Recurrents zitten propvol qua tijd. iemand meenemen, tsja, heb het nooit gevraagd maar het bedrijf kennende...

Wanneer nemen jullie weer aan? Shit, VM'er, laat maar (traantjes)

Ik had het er vandaag nog over met een collega, zou niet verkeerd zijn om donkerblauw voor lichtblauw in te ruilen...
 
Ik bel gewoon altijd even met de instructeur en de co voor die sessie, als zij het maar goed vinden. Zijn tenslotte gewoon collega's, weet niet wat het bedrijf er echt mee te maken heeft verder. Je zit gewoon in een donkere doos op een industrie terrein wat te oefenen tenslotte. Ik zou zeggen, probeer het eens uit :biertje:.
 
Hallo future CLH'ers!

Allereerst de beste wensen voor dit nieuwe jaar!

Ik heb afgelopen maand mijn DLR gehaald voor Cityline! Nu heb ik in februari mijn sim screening...
Nu vroeg ik mij af of er nog meer mensen zijn die binnenkort hun sim screening hebben en met mij de sim in Berlijn in willen duiken?

Groeten,

TangoZulu
 
Hallo future CLH'ers!

Allereerst de beste wensen voor dit nieuwe jaar!

Ik heb afgelopen maand mijn DLR gehaald voor Cityline! Nu heb ik in februari mijn sim screening...
Nu vroeg ik mij af of er nog meer mensen zijn die binnenkort hun sim screening hebben en met mij de sim in Berlijn in willen duiken?

Groeten,

TangoZulu


Ik ben echt dringend op zoek naar een simpartner. Is er niemand die binnenkort (een grading heeft bij CLH en) in de CRJ900 in Berlijn wilt oefenen? 2 uur PF/2 uur PM
Groet,

TangoZulu
 
Je kan ook CST bellen voor een afspraak. Waarschijnlijk krijg je dan een blok -als je niet te laat bent met reserveren- van vier uur, waarbij je twee uur kan meekijken met iemand die je niet kent.
 
Back
Top