Mike5
New member
Laten we wel even duidelijk voorop stellen dat de VNV een KLM club is waar andere ook lid van mogen worden.
Toen ik in de tijd bij (KLM) Exel werkte was iedereen lid (inclusief ondergetekende) van het VNV. Maar hoeveel heeft het VNV eigenlijk gedaan voor Exel? Ze hebben geholpen bij het verkrijgen van een CAO. Maar hoorde weinig van ze toen Exel zich niet aan de CAO hield. Tijdens het faillissement heb ik nooit iets van ze gehoord. Ze waren toen druk met andere belangrijkere zaken. Onder anderen waren er toen bij het nieuwe vakantiebiedingsprogramma van de B747 unit van de KLM wat problemen. Waarschijnlijk logisch aangezien twee KLM captains net zoveel afdragen per jaar als de hele Exel groep bij elkaar.
Dat het VNV goede dingen voor Transavia doet geloof ik best, maar zoals 19 of 77 al zegt, een zaak HV – KLM………..
Grtz Mike5
Toen ik in de tijd bij (KLM) Exel werkte was iedereen lid (inclusief ondergetekende) van het VNV. Maar hoeveel heeft het VNV eigenlijk gedaan voor Exel? Ze hebben geholpen bij het verkrijgen van een CAO. Maar hoorde weinig van ze toen Exel zich niet aan de CAO hield. Tijdens het faillissement heb ik nooit iets van ze gehoord. Ze waren toen druk met andere belangrijkere zaken. Onder anderen waren er toen bij het nieuwe vakantiebiedingsprogramma van de B747 unit van de KLM wat problemen. Waarschijnlijk logisch aangezien twee KLM captains net zoveel afdragen per jaar als de hele Exel groep bij elkaar.
Dat het VNV goede dingen voor Transavia doet geloof ik best, maar zoals 19 of 77 al zegt, een zaak HV – KLM………..
Grtz Mike5