Q nimbus,
Ik begon op je post te reageren, quote na quote, maar heb er eigenlijk geen zin(lees energie) in. Volstaat te zeggen dat wat je zegt absoluut nergens op slaat.
Probeer eens aan een lid de ledenraads verslagen te vragen en te lezen.
Misschien kom je erachter hoe flexibel de VNV zich de laastse jaren heeft getoond, juist voor een gezonde bedrijfsuitvoering.
mbt pensioen afdragen: Dat is de wet. Het pensioen fonds mag maar een maximale dekkingsgraad hebben, als ze die hebben stopt eerst de KLM met hun bijdrage. Als de dekking dan nog steeds te hoog wordt dan stoppen de vliegers met hun bijdrage. Hoe kun je dat nou asociaal noemen naar de overige werknemers of zeggen dat dit een gezonde bedrijfuitvoering in de weg staat, immers, de KLM stopt eerst met hun bijdrage.
Jij praat over collegialiteit!
Het staat iedereen vrij om lid te worden van de VNV, maar in mijn ogen is het vaak ordinair opportunisme en geen verheven idealisme om geen lid te worden.
Erg collegiaal!
Gr.
Ik begon op je post te reageren, quote na quote, maar heb er eigenlijk geen zin(lees energie) in. Volstaat te zeggen dat wat je zegt absoluut nergens op slaat.
Probeer eens aan een lid de ledenraads verslagen te vragen en te lezen.
Misschien kom je erachter hoe flexibel de VNV zich de laastse jaren heeft getoond, juist voor een gezonde bedrijfsuitvoering.
mbt pensioen afdragen: Dat is de wet. Het pensioen fonds mag maar een maximale dekkingsgraad hebben, als ze die hebben stopt eerst de KLM met hun bijdrage. Als de dekking dan nog steeds te hoog wordt dan stoppen de vliegers met hun bijdrage. Hoe kun je dat nou asociaal noemen naar de overige werknemers of zeggen dat dit een gezonde bedrijfuitvoering in de weg staat, immers, de KLM stopt eerst met hun bijdrage.
Jij praat over collegialiteit!
Het staat iedereen vrij om lid te worden van de VNV, maar in mijn ogen is het vaak ordinair opportunisme en geen verheven idealisme om geen lid te worden.
Erg collegiaal!
Gr.