wsh
New member
Ik besef dat de markt voor nieuwe beroepspiloten heel slecht is en de komende jaren echt niet beter wordt. Op de lange termijn (6-10 jaar?) betekent het dat de vraag juist hoog zal zijn aangezien niemand zijn opleiding meer gefinancierd krijgt en de aanwas buitengewoon dun zal worden.
Wellicht een ander interessante ontwikkeling is SE EU-OPS.
Er is nu een bedrijf in Finland die van de Finse overheid ontheffing heeft gekregen voor SE Imc+night met betalende px.
De Finse overheid wil dit kennelijk graag en dat is gelet op hun omvang ook logisch.
Ze mogen er zelfs mee door de EU vliegen... zolang het betreffende land waarover gevlogen wordt het niet heeft uitgesloten in de aip Gen 1.7 zoals bij spanje, frankrijk uk en Dk.
Naar het schijnt komt eind dit jaar de npa .. en daarin schijnt het geregeld te zijn.
Het lijkt mij dat dit voor de mensen die nu thuis zitteneen mooie nieuw kans!
Wellicht een ander interessante ontwikkeling is SE EU-OPS.
Er is nu een bedrijf in Finland die van de Finse overheid ontheffing heeft gekregen voor SE Imc+night met betalende px.
De Finse overheid wil dit kennelijk graag en dat is gelet op hun omvang ook logisch.
Ze mogen er zelfs mee door de EU vliegen... zolang het betreffende land waarover gevlogen wordt het niet heeft uitgesloten in de aip Gen 1.7 zoals bij spanje, frankrijk uk en Dk.
Naar het schijnt komt eind dit jaar de npa .. en daarin schijnt het geregeld te zijn.
Het lijkt mij dat dit voor de mensen die nu thuis zitteneen mooie nieuw kans!