Ryanair's kostenbesparing ???

Bounty 53

New member
Net als je denkt dat er op niks meer bezuinigd kan worden krijg je dit :

link

Denk toch echt dat hij te ver gaat nu, je personeel over de zeik en een besparing van een halve pence per kantoorwerknemer........ :(
 
HaHa!

De volgende maatregel is het verbod om nog door te trekken na een toiletbezoek.

Die O' Leary spoort echt niet helemaal.
 
Ooooooh, maar dan weet ik er nog wel een paar voor MOL.

Niet meer naar het toilet. Dat bespaart water. Lichten uit. Dat bespaart nog meer electriciteit. Papier, pennen etc. zelf meenemen naar kantoor. Het bureau, de stoel en de computer gewoon 'leasen' van de baas. De werkplek moet ook gehuurd worden.

Dus uhm. Die tickets van Ryanair zijn volgens mij nog veel te duur. Daar kan nog veeeeeeeeel meer van af!!

Geheel belangeloos stop ik deze ideeën wel in de bus bij MOL.

:D :D :D :D :D :D :D :D


(Mijn hemel, wat een kl...z....n dat management van Ryanair)
 
He bounty,

kom je je telefoon toch bij op de toren opladen, doe ik er ook nog een bakkie koffie bij. Wel je eigen koekjes meenemen hoor! ;)

C
 
Goed plan ;)

Het vliegend personeel heeft er geen last van maar op kantoor zijn ze aardig over de zeik !

Sterker nog, ik heb nog nooit zo veel mobieltjes tegelijk gezien die opgeladen werden vandaag !

Dat snap je toch niet. Wie gaat nou z'n personeel over de zeik helpen om 50 pondjes per jaar uit te sparen ????
 
Het is inderdaad erg jammer !

Overigens een lichtpuntje : Het hele gezeik met medicals, hotels, etc is voorbij. Dat is weer terug. + een 3% payrise.
 
ze zijn echt compleet gespoord. Hoort echt bij: 'In het kader v/d bezuinigingen' strax nog meer bezuinigen op onderhoud v/d vliegtuigen
 
Zooo dus je hoeft niet meer met je slaapzak in de auto te overnachten op de parking bij het sim gebouw in east mids....Dat was toch best gezellig op de parking? Ik had begrepen dan de lokale mensen zelfs regelmatig warme soep kwamen brengen. Not bad at all...haha
 
Ik denk 14, vandaar zijn naam. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben..

..hij is anders wel al aardig op weg om de
"Piloten Bulletin Board Master Post Award 2005" te winnen!!
Al 46 posts in minder dan 4 weken,....petje af :eek: !
 
On topic

P51D, misschien wil je MOL er ook nog op wijzen dat hij beter de lichtste piloten kan selecteren; die kosten het minst om de lucht in te sturen, kan er weer meer lading mee. De stessen kan hij misschien inhuren bij Pinkeltje. Scheelt ook weer een paar meter stess per vlucht. En de volgende stap is dan natuurlijk;

Ticketprijzen per kilo ! :grijns:

Lilliput Airlines ?

S.
 
Bounty -

Mooi dat jullie dat weer terug hebben. Ook wel iets beter voor het moraal over het algemeen. Hebben jullie op dit moment een tekort aan senior f/o's? of een tekort aan captains??? Via parc (of iets dergelijks) op een temp. contract werken voor FR lijkt me nog het meest aantrekkelijk op het moment voor kandidaten.

Robert,

Als je nu begint met sparen garandeer ik je een baan bij Ryanair over 8 jaar :).

FD
 
Jo FD,

Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik geloof inderdaad dat er een tekort is aan senior FO's ! En ook een tekort aan captains trouwens.

Waar ze die vandaan halen... Dat weten ze zelf ook nog niet maar het trainingsdepartment draait zware overuren.

ltr :rt:
 
Waar ze die vandaan halen... Dat weten ze zelf ook nog niet maar het trainingsdepartment draait zware overuren.


....vriend van mij is aangenomen, Direct Entry Command.

Hieronder te zien na het behalen van z'n line-check.




Ze kunnen ze nog steeds vinden! ;)

:D
 
Back
Top