Ryanair's kostenbesparing ???

Sjonge, die piloten zijn niet meer zo jong als ze zijn geweest hè...... Op deze manier zitten ze straks alweer met een pensioengolf! :D :grijns:
 
Hoe weet jij dat ? Het is eigenlijk geheim maar die laden tegenwoordig onze bagage ! De dispatcher is een chimpanchee, want oran oetangs kunnen geen loadsheet maken !

Hoest op de bus ? Landing gear lever er al afgetrokken na het "up selecteren"van het gear of is de handel steviger dan het er uit ziet :p:

Was vorige week even in de stuurhut bij koorknaapje,.... mooie ruime hut ! Maar wel playmobiel ;)
 
die stuurhut is state of the art jongen!!! Daar mag jij alleen maar van dromen haha. Hier is southampton is alles oke. Net weer even 4 uur in de sim gezeten. Nu nog 6 full motion sessies en het zit er weer op.

Kan het koorknaapje een beetje overweg met die stick? Hij vloog terug naar london toch?

Mzzl
 
Ja hoor, hij zette ´m lekker neer ! En ook nog de eerste exit ! Het kan dus toch bij easy :p:

Wat voor remmen heeft de bus eigenlijk, staal of carbon ?

Anyway, even een paar dagen in NL, donderdag weer terug, ltr :rt:
 
Maar je weet ook waarom als je eens goed op die remmen trapt.
Je oogbollen vallen haast uit hun kassen.
 
Klopt zelfs in de sim kan ik er al hard mee remmen. De eerste paar landingen in de sim waren niet al te best. Ik wist niet dat je een sim zo hard kon landen. Dat demonstreerde mijn sim partner even haha

Ik had meer floaters. Hoe is het in Dortmund. Ik moet misschien richting berlijn na mijn command course

mzzzl
 
Prima hier in DTM.
Berlijn lijkt me een goede keuze. Zou ook mijn voorkeur hebben igv command. DTM is geen optie meer. Helaas, 15 wachtenden voor u.

Wanner wordt je gelost op de bus?
 
he kermit...

Ik heb vandaag en gister mijn LST gedaan. Superkist die airbus. Als ik ooit terug moet op de 737 neem ik ontslag! Ik hoorde inderdaad dat er een hoop wachtende capt zijn voor DTM, maar berlijn lijkt me toch leuker en er is low cost verbinding met amsterdam met transmaffia en Air berlin
 
rinze said:
Als ik ooit terug moet op de 737 neem ik ontslag.......

Zeg ehh... Rinze... zie ik het nou goed dat jij je auto onder mijn huis heb laten staan........:grijns: :grijns: Laat ik nou net wat boeing stickers op vooraad hebben ;)
 
Uitkijken bounty, ik heb nog wat stikers met :

I hate english foot ball supporters but i love MOL.

Die zal ik even op jou wagen plakken en hem daarna een nachtje voor de kebabbery parkeren.

Zullen we eens kijken hoeveel er nog over is van dat linnen dak van je...
 
Dan zijn er ook nog mensen ( zal geen namen noemen, maar het heeft met een bepaalde onweerswolk te maken ;) ) die geheel vrijwillig een sticker van een airbus op hun achteruit plakken....... :p:

Maar Rinze..... als je nog s een keer een visualtje op het handje wil vliegen (met een degelijk stuur in je handen) dan bel je maar even :p: , huren we een pijpertje op andrews field. Daar ga ik volgende week even m'n singe engine vernieuwen.

mzzl
 
Helaas niet vrijwillig Bounty.
Die stickers is er onder dwang op geplakt. Maar goed dat verantwoord niet het feit dat de sticker er tot op de dag van vandaag nog opzit (4 maanden na dato).
Zegt toch wel wat over de persoon in kwestie...

Ciao
 
Ik weet niet wie Esteban is:confused: , maar MIJN sticker, is er anders één om trots op te zijn.
Ware het niet dat een of andere onverlaat van MOL's gang hem heeft beklad met goedkope teksten die kwetsend zijn voor mijn tere zieltje...

Wat je ook doet: PAS OP VOOR DE SNELLE PEN VAN BOUNTY!!!:D
 
CBtje niet alleen dat maar hij zit ook nog scheef! Ik zeg tijd voor een nieuwe, misschien zo`n supercoole geile blauwe airbus sticker..:D
 
Dr. Esteban,

Misschien tijd dat er ook een stickertje op uw limousine wordt geplaatst? Ik weet dat Bounty nog hele mooie in de aanbieding heeft....

Anders heb ik nog wel een mooie voor op je moterkap....
rps4381c_450.jpeg
 
Back
Top