Ryanair assessment feedback

Hoe zit het nu eigenlijk met die TQ? Ik hoor dat sommigen naar EMA gaan voor de TQ maar een klasgenoot (OAA) van mij die laatst is aangenomen kan hem gewoon bij CAE in Hoofddorp doen.

Heeft dit te maken met welke weg (OAA of CAE) je solliciteert of kan je dit zelf aangeven?

Scheelt wel even een flinke duit als je je TQ gewoon in NL kan doen........
 
Dit is volledig afhankelijk van beschikbaarheid bij Ryr. Zitten de Sims in EMA vol dan gaan ze klassen plaatsen in Hoofddorp. En op dit moment is het razend druk, dus gaan er klassen naar NL.
 
Ahum *in mijn tijd* werd ik gebeld voor Stockholm. Heel vriendelijk gevraagd of CAE beschikbaar was. "ja hoor, kun je volgende week beginnen?". Moest toen wel rap mijn baan opzeggen! Maar goede verstandhouding met werkgever, dat helpt. Moraal: vriendelijk vragen en wie weet.
 
In mijn tijd kon ik alleen bij CAE beginnen, maar zou dan 2 maanden later klaar zijn, en 5000 euro meer kwijt. Beide waren onjuist, bedrag zit hem in taxes die in Zweden niet worden geheven.
Mensen uit de CAE groep deden tegelijk basetraining met ons......

Een goede relatie met de werkgever is inderdaad belangrijk, maar stel je daar bij RYR niet al te veel van voor. (In ieder geval bij mij en de collega's die ik ken) :(
 
Back
Top