@JC, je bedoelt jij maakt er regeltjes bij? Daar zal je FO blij met zijn. Zo van; 'ja dat schrijft Ryanair en Boeing, maar ik doe het zo'. Very SOP. Bel Boeing of Dublin 's op en zeg ze hoe het echt met de cool down van de motoren zit zou ik zeggen. ;D Was het niet 'In aviation we don't assume'?
@49015, verwarring kan altijd, zeker als een van de of beide partijen minder goed Engels spreken. Maar of ik ben zeer overtuigend of gewoon duidelijk, maar heb zulke discussies eigenlijk niet tot nooit gehad nee. Was niet nodig. ;p
Wat betreft je tweede alinea. Hou het wel zwart wit, dat is veel simpeler dan je in het grijze gebied gaan begeven, toch? En nee, ik zou dat niet gaan zeggen in Brindisi. Zoals eerder gezegd zou ik wel vragen waarom het is en wat de exacte reden is, maar dan gewoon uitwijken. Discusseren of je gram halen heeft weinig nut en daardoor zal de man heus niet zeggen dat je dan toch nog maar even mag landen en het is bovendien weinig professioneel. Maar natuurlijk zou ik wel balen. Maar ja, het hoort er allemaal bij.