Raadplaatjes (eerste ronde)

airwork.jpg

Lekker levend houden dit, plaatje is klikbaar (zal het plaatje vergroten). De vleugels missen, en het zweeft... rara.

Succes

:kerst:
 
Last edited:
Nieuwe uitdaging:

raadplaatje48.jpg
 
Tijd voor een paar hints?

- het type is genoemd naar een soort eend, maar dan in een oude spelling.
- de eend komt voor in Eurasia, Amerika en Chili.
- Dezelfde fabriek heeft ook een helicopter gebouwd met dezelfde naam!
- de eerste vlucht van deze kist was op 22 september 1924, volgens Wikipedia.

Eenmaal, andermaal......
 
ok, ik heb er geen idee van of deze makkelijk of moeilijk is, maar hier komt ie:

welk tweezittertje, met zweefvliegtuig-roots (niet altijd ideaal boven een gloeiend hete runway, tenminste als je wil landen) is dit? Ben maar effe gedivert, maar loos alarm gelukkig. der zit nog een onrechtstreekse tip in de foto ook.

155qrns.jpg
 
Hehe:yeehaa:,

Volgens mijn is dit de eerste keer dat ik mee doet aan deze kwizzzz... 100% score tot nu toe... Iets met stoppen en hoogtepunt volgens mij... Terwijl jullie in opdracht van Jeepee Balkenende de stoepjes sneeuwvrij vegen gaat ik even BBQ-en:biertje:...

Hoe werkt dat, hou ik 'm tegoed tot zeg morgenochtend of wordt de vloer dan meteen ingepikt door iemand die het voor minder doet?? Feel free. Dan ga ik even tijdens de halalbbq ff nadenken wat ik hierop ga zetten!!

Eet smakelijk!!
 
Hoe werkt dat, hou ik 'm tegoed tot zeg morgenochtend of wordt de vloer dan meteen ingepikt door iemand die het voor minder doet??

Na het raden van het plaatje moet je binnen 24 uur zelf een nieuwe plaatsen. Morgenochtend is dus prima!
 
Dat zou wel heeuul makkelijk zijn Tim. Met je BWK panel zit je in de goede richting maar de A300B4 is het niet...
 
Misschien is hij wat te moeilijk vandaar een iets groter plaatje van het zelfde paneel..

Tip: kijk naar de Engine Instruments...

ietsmetvleugels2.jpg
 
@ ktv,

Netjes!! Helemaal juist! Mag ik vragen hoe je dit weet? Ervaring met de tienelf, of opgezocht? Anyhow... gaat uwe gang!!
 
Back
Top