Raadplaatjes (eerste ronde)

Uhhh.. TD, ik krijg een dejavu.....

Zijn we nu al zo ver dat we zelf al niet meer weten welk raadplaatje we gepost hebben?? :confused::confused:

Ach, ach, ach.... begin ik nu werkelijk een ouwe man te worden? Kan hoogstens een gevalletje zijn van Alzheimer Light. Zal mijn keuringsarts toch even inlichten, stel je voor!

BR heeft inderdaad het hele verhaal..... en dus de Floor

Greetz,
TD
 
Ach, ach, ach.... begin ik nu werkelijk een ouwe man te worden? Kan hoogstens een gevalletje zijn van Alzheimer Light. Zal mijn keuringsarts toch even inlichten, stel je voor!

BR heeft inderdaad het hele verhaal..... en dus de Floor

Greetz,
TD

Komt er nog een plaat van BR? :boring:
 
Precies, dat vind ik ook...
Dan maar van mij weer eentje:
vliegtuig.jpg
 
Dat is een Duitse Messerschmitt Experimental uit WW2 wat uiteindelijk volledig gestript is en als basis heeft gediend voor een van de X vliegtuigen... De X2 als ik me niet vergis. Moet thuis even de gegevens opzoeken. Als niemand me voor is.
 
Dat is een Duitse Messerschmitt Experimental uit WW2 wat uiteindelijk volledig gestript is en als basis heeft gediend voor een van de X vliegtuigen... De X2 als ik me niet vergis. Moet thuis even de gegevens opzoeken. Als niemand me voor is.

Je bent op de goede weg..........;)
 
Dat is hem precies, met de link er ook nog bij.....
Echt geen idee of ie nou al een keertje eerder langs was geweest hier, dat krijg je met zo'n thread. Jammer dat er geen lijstje is met eerdere types....
In elk geval heb je de Floor!

Greetz,
TD
 
In dat geval verander ik van koers, een keer mee mogen vliegen in dit mooie Apparat was mijn eerste kennismaking met de zweefvliegerij. Thuishaven in die tijd was Terlet dus het moet een makkie zijn voor sommigen onder ons

TV-Front.jpg


Diegene met het Merk en Type heeft de floor :)

(edit: even een zware grammaticale fout weggehaald, ik ben echt te lang weg uit het Nederlandse)
 
Men zou haast denken dat het te makkelijk was ;) en dat voor een vliegtuig waar er eigenlijk niet zoveel van zijn.
In ieder geval: de vloer is aan u!
 
Back
Top