Raadplaatjes (eerste ronde)

Zal ik dan maar weer even? Ik wil graag weten wat het type is, inclusief de "fabrikant".

Watisdit20.jpg


Succes
 
Je kijkt van de zijkant tegen de neus aan, op de plek waar de cowling aan de romp bevestigd is. Bij de metalen plaat komen de hete gassen van de motor naar buiten.

Zie je het nu?
 
Pff het is iets duidelijker nu, but still..
Volgens mij is het een fighter met een prop. Maar welke? *heeft al gekeken naar mogelijke WW2 fighters*

Ik ga door met zoeken!
 
Surferboy, je hebt 'm weer! Aan jou dus de eer. Heb je trouwens een idee wie de "fabrikant" is? Vreemde vraag misschien, maar als je straks de foto ziet snap je wel waarom ik hem stel. Ik wacht even met het posten van de air-to-air plaat op een antwoord van wie maar wil. Maar de vloer is voor jou.

B.t.w. Marty, het is dan ook een FW190, geen FW109 ;)
 
Hahahahaha, wat een geniaal ding!:haha: Nog steeds weinig inspiratie, dus open floor!
 
Wat een rust hier, zal ik maar eens wat aan doen.
In welk vliegtuig zit TD hier? Graag wel een beetje precies anders is het veel te makkelijk.
wasda2.jpg
 
G-ILDA as H-99 is the former SM520 Spitfire LF.IX, built by Castle Bromwich Aircraft Factory at Birmingham, with 33 MU at Lyneham in nov44 then to SAAF in jun48, was under restoration at Audley End sep94, preserved with private collector in Ramsbottom oct01 and converted to twin stick (Spitfire T.IX) at Hampshire with Classic Aero Enginering, Potential change of Registered Ownership in progress but registered owner: Paul William Portelli

de echte H-99:
BS147 Spitfire T.IX as H-99 built as Spitfire LF.IX first flight FF 20aug42, cvtd to T.IX, to The Netherlands as H-99 (26mar48) later to PH-NFN crashed 04may57
 
Back
Top