Raadplaatjes (eerste ronde)

It's my lucky day! Leuk! Ik had een prent gevonden.

Ik moet een url invullen voor het uploaden van een plaatje dat echter op mijn pc staat. Wie helpt me even uit de brand en legt mij kort uit hoe het moet?

Je moet het plaatje ergens op internet zien te krijgen, ik gebruik Friesland Aviation, N2024 gebruikt Jouwkeuken, de meesten gebruiken Imageshack. Daar zet je het plaatje neer en dan moet je in de BB post de URL invoeren.

Damn, TD is me net voor met de duizendste post!
 
Gefeliciteerd allemaal met de 1000e raadplaat/raadpraat posting :)

FOLBERTS, wat Ojjo29 hierboven zegt. Imageshack vind je op http://www.imageshack.us/. Je moet er even een account voor aanmaken om er foto's op te posten. Dat doe je met de SignUp knop rechtsbovenin. Als de dan met dat account bent ingelogd, klik op de "Browse" knop en zoek het plaatje op je eigen computer. Na de upload krijg je bij het plaatje een URL te zien die je hier gaat gebruiken.

Als je een posting doet, druk dan om het plaatje in je post te krijgen op de knop "
insertimage.gif
" en vervang alles onder onder "Geef a.u.b. de URL van uw afbeelding" door de URL van je plaatje.

That's it. We zien je foto graag tegemoet :)
 
534qdh.jpg


Gelukt. Thanks guys!

De afbeelding. Ik vond het zo'n bizar uitziende kist dat ik 'm jullie niet wilde onthouden. Ik ben heel benieuwd en nog benieuwder of iemand 'm had kunnen raden als ik alleen de inlaten had getoond.
 
Had ik echt achteraf pas in de gaten. Buiten mededinging, dus wat mij betreft ben jij het :yeehaa::yeehaa::yeehaa:

@N2024 en OJJO VAN HARTE!

Nee nee, 1000 is 1000, the moderator wins! :biertje:
Heeft iemand de statistieken bijgehouden? Wie heeft de meeste geraden, hoeveel kisten zijn er gepost etc?
 
Tja gefeliciteerd met onszelf hoewel alle credits moeten uitgaan naar de veelvuldige (correcte) inzenders, waar ik mezelf helaas (nog) niet toe kan rekenen! :yeehaa:
 
Ik vind het hier ook prima gaan, maar sta open voor wat de meerderheid ervan vindt natuurlijk....
VERREK, ben ikzelf ineens de duizendste, echt niet vooraf gezien...... ik ben buiten mededinging gentlemen!

:kiss: GEFELICITEERD TD :kiss: met de duizendste post! Balen dat ik hem niet gezet heb, maar ja, moest gisteravond werken...

Ik vind zelf trouwens dat alle raders op dit topic thuishoren, dan komt iedereen aan de beurt. Ook degenen met minder Google skills.
 
:kiss: GEFELICITEERD TD :kiss: met de duizendste post! Balen dat ik hem niet gezet heb, maar ja, moest gisteravond werken...

Ik vind zelf trouwens dat alle raders op dit topic thuishoren, dan komt iedereen aan de beurt. Ook degenen met minder Google skills.

Dank dank, gaan we dus gewoon door voor de 2000?
 
Ik weet haast zeker dat het een Ilyushin is, en een nauwe verwant van de IL-40...

Hmm, ik hoop dat mijn hint iemand anders verder helpt...
 
You bet.

Twee hints :
1) Armstrong heeft er in gevlogen als voorbereiding op zijn vlucht naar de maan,
2) de vleugels zijn afgeleid van die van de Bonanza.

Als er nog twee opgevers zijn dan zal ik het raadsel onthullen! ;) Ik wil ook nog wel wat hints geven!

Wat jullie willen.
 
laat nog maar ff staan, hij staat er nog maar pas.
In principe 24 uur voor elk plaatje. Ik weet dat het heel frustrerend is als ie niet te vinden is, maar toch....
 
Back
Top