Raadplaatjes (eerste ronde)

Open house..

discovery flight channel, als ik in de states ben staat die 24uur per dag aan.
 
Dat wil ik dan gauw op de kabel hebben!

24 uur aan per dag? Ik neem aan dat je bedoelt dat je Discovery alleen hebt aanstaan/kijkt voor zover je niet in de bar zit. :biertje:
 
Last edited:
Lastig! Just for the record : N2024, hoewel ik jou je beurt niet misgun, is het de beurt van Kliko.

Beste Folberts,

Het was open floor :kiss: en vervolgens heb ik gisteren i.v.m. tijdgebrek ook open floor gegeven om zelf een plaat te zetten.


N24.

P.S. Ik had in de snelle reaktie open floor gelezen i.p.v. open house. Ik hoop dat Kliko er geen probleem mee heeft?
 
Last edited:
Het gaat hard hier, héél hard! Hebben jullie in de gaten dat er vandaag alleen al voor 17:00 uur 35 reacties zijn geplaatst?

Benieuwd wie op de Open Floor met iets gaat komen..
 
Ga naar www.tinypic.com

Klik op 'bladeren'
Selecteer de foto die je wil plaatsen
Klik op 'Nu Oploaden'
Selecteer de link in het vakje 'directe link voor in lay-out'
Plak die link in het schermpje wat naar voren komt als je op insertimage.gif drukt.
 

Met wat geknip en geplak is eruit te komen, alleen is de verwijzing nog niet helemaal goed uit de verf. Alles wat je hoeft te doen is het plaatje met de URL op je eigen browser te krijgen zoals jij wilt dat wij hem zien en dan de adresbalk even te kopieren wat je vervolgens onder het invoegmenu plakt.... voila! En ik verraad nog niet welke kist je dan te zien krijgt
 
Met wat geknip en geplak is eruit te komen, alleen is de verwijzing nog niet helemaal goed uit de verf. Alles wat je hoeft te doen is het plaatje met de URL op je eigen browser te krijgen zoals jij wilt dat wij hem zien en dan de adresbalk even te kopieren wat je vervolgens onder het invoegmenu plakt.... voila! En ik verraad nog niet welke kist je dan te zien krijgt

Yep, heb hem nu eindelijk door.
 
Helemaal goed LS, the floor is Yours. Heb zelf nog enige tijd aan dit toestel mogen sleutelen tijdens mijn NLC periode. Elke keer weer de docenten in de stress als je de "lampjes" liet branden.
 
Jeej, eindelijk eens een plaatje geraden!:biertje: Het was ook wel een makkelijke, type ROC en KLM in en dit was de eerste hit, maar goed, dit is mijn raadplaatje, ik hoop dat ie te doen is, maar met het talent op dit forum moet dat geen probleem zijn:grijns:

 
Back
Top