Raadplaatjes (eerste ronde)

:rolleyes:

Het werd een beetje schiet maar raak voor een knaak met zoveel kapers op de kust. Ik ga ff een mooie plaat zoeken. Stay tuned !
 
Here goes ..

panelradenis1.jpg
 
hmmm, zo te zien de typische paneeltjes van de Maule M7. Kan alleen niet zien welke motoruitvoering deze is, daar zijn er zoveel van. Moet er wel eentje zijn met een variable prop.
Foto in USA genomen? Zie transponder op 1200 staan namelijk.

Indien goed, dan Open Floor want TD moet vandaag de maintenance hangar in, werk zat!
Indien niet goed, zie ik dat vanavond wel...

Greetzzzz
 
Dacht het al wel, ik moet me eigenlijk hier op dit forum nergens mee bemoeien want ik weet niet wat moeilijk is blijkbaar.

Ojjo has the floor.

Cheers
Art
 
Het is ook aan te raden om foto's te plaatsen waarop geen registratienummers te zien zijn. Als je namelijk op A-3346 zoekt in Google kom je al heel snel bij het juiste vliegtuig uit. (Ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat Ojjo het op deze manier heeft gedaan)
 
Het is ook aan te raden om foto's te plaatsen waarop geen registratienummers te zien zijn. Als je namelijk op A-3346 zoekt in Google kom je al heel snel bij het juiste vliegtuig uit. (Ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat Ojjo het op deze manier heeft gedaan)

wel dus :grijns:


Nieuwe plaat:

raadplaatje23.jpg
 
Let Cmelak. Een landbouwsproeier en sleepvliegtuig. Werd ook door Zlin gebouwd. Cmelak betekent hommel.

Ik kan de Let en de Zlin niet uit elkaar houden. Volgens de website is dit een Zlin Z-37 maar de Let is exact hetzelfde. Waarschijnlijk in licentie gebouwd of zo.
N2024 is back and has the floor!
 
Ik kan de Let en de Zlin niet uit elkaar houden. Volgens de website is dit een Zlin Z-37 maar de Let is exact hetzelfde. Waarschijnlijk in licentie gebouwd of zo.
N2024 is back and has the floor!

Ik moet even een nieuwe plaat zoeken!;)
 
Sorry, ik moet vanavond werken dus zet even geen plaat (ander moeten jullie te lang op antwoord wachten). Open floor dus. :p:
 
Back
Top