Raadplaatjes (eerste ronde)

wow...dit lijkt me een nieuw record....
Een hint? Misschien even wachten tot TEC of TD of ART een bijdrage hebben geleverd?
Ik verwacht met name wat van ART... :)

Blijven hun pogingen ook vruchteloos...dan volgt zeker de hint!
 
wow...dit lijkt me een nieuw record....
Een hint? Misschien even wachten tot TEC of TD of ART een bijdrage hebben geleverd?
Ik verwacht met name wat van ART... :)

Blijven hun pogingen ook vruchteloos...dan volgt zeker de hint!

TEC wist hem dus ook niet... :mad:
 
Marty, Ik sluit me helemaal bij je aan. Ik dacht dat ik wel wat van vliegtuigen wist, maar baas boven baas. Mijn petje af voor de kennis van sommigen op dit forum. :biertje:
 
OMG wat een lelijk monster, TD wist helemaal niet wat ermee aan te vangen. Blijkt ook nog 'The worst plane ever built in Canada' te zijn waarmee de testvlieger onder protest de lucht in is gegaan.
Petje af voor Guillie! :yeehaa: Volgens mij was hij de eerste die het goed had. Klopt dat N1?
Of zit jij ook al met die beroerde internetproblemen?
 
beroerde internetproblemen niet, gewoon lekker geslapen :D
Maar Guillie zat helemaal goed en heeft de vloer!!

'This Canadian Vickers Velos airplane is infamous as the ugliest and most worthless plane in the world. Not only does it have the distinction of appearing in Popular Aviation's "Ugly Plane Gallery," but even the Royal Canadian Air Force (who commissioned it as an "Aeroplane for Photographic Surveying" in 1926) called it "most unsuitable for any operation." Only one was ever made, and it flew for part of the year in 1928.'
 
Ik vermoed een Dc.6, maar waar het toestel staat weet ik niet. Ze heeft haar beste tijd duidelijk achter zich, maar geleefd heeft ze zo te zien wel :)
 
Last edited:
Zal een tipje van de sluier oplichten, het is de extended-range versie van dit type.
En, een weggevertje, onze nationale trots heeft ook met haar gevlogen...
 
Back
Top