Raadplaatjes (eerste ronde)

stoer dingetje he!?
Maar ik weet zeker dat als ik de naam noem dat je denkt van: die-ken-ik-ergens-van!
:)
 
Tja, die kist van N-1 weet ik ook even niet. Wel een kleine aanvulling voor taildragger, want natuurlijk zit ook de Zlin in mijn verzameling:

_R8G4729_800x533.jpg


_R8G4755_800x533.jpg
 
Ik heb de demo met de Zlin en de Harvard gezien, een leuke afwisseling op het gangbare!
Maar ik vind, en dat is mijn persoonlijke mening, een Harvard/Texan toch veel mooier!
 
alles leuk en aardig maar de challenge van N-1 is nog steeds niet geraden. Kunnen we een hint krijgen?
 
N-1, het lijkt me een ultralight of scaled down replica van iets - twee categorieën waar ik absoluut niet in thuis ben. Ben het met taildragger eens dat het staartje wel heel erg op dat van een Stearman lijkt. Maar een Boeing is het volgens mij niet. Any clues?
 
ok... :D
Amerikaans fabrikaat, de afkorting van de fabrikant en type is BFB. Merk is de eerste B, het type betreft de 2e letters van deze afkorting...
 
affirm. het is geen Boeing...
Moet ik het anders maar zeggen, voor de lol er af gaat?
Of nog een hint geven?
Het is ontworpen in 1960...
 
iets makkelijker dit keer....enne, sorry tailwheel, niet jouw categorie dit keer ;), maar wel n mooi plaat vind ik!

Takeoff.jpg
 
Back
Top