Raadplaatjes (eerste ronde)

_R8G2419_800x533.jpg


Open dirretje doet wonderen. Ik kan gerust gaan slapen, toch ? toch ?
 
Hahaha moeten we nu zelfs aan klinknagels het type gaan herkennen? :S

En terwijl ik het antwoord daarop zat te tikken ("ja, natuurlijk") had capt. Kebab 'm al op slinkse wijze gevonden. Top! Maar ik moet mijn raadfoto's voortaan maar ergens anders plaatsen. Wordt veel te makkelijk zo :)

't origineel:
_R8G2513_800x533.jpg


Kebab, take it away . . .
 
Last edited:
maar kebab heeft niet gezegd welk toestel het is! alleen een foto gelinkt van je site;

@chaseplane, ik had die Harvard van enkele posts echt geraden, niet op je site gekeken, maar wel eraan gedacht dat ie mss ook in Zoersel was ;)
 
Ik zal een gedrocht uit het verleden plaatsen. Als die binnen drie minuten wordt geraden...

PS Chaseplane. Mijn complimenten voor je fotografisch talent. Zaten zeer mooie plaatjes tussen.

Shockcooling, je hebt gelijk maar ik vond het om één uur wel voldoende dat ik the big picture had. En meende eigenlijk dat het wel duidelijk was dat het een 52 was.

Nog een verre neef van bovenstaand toestel, ter leeringh ende vermaack
jet_train.jpg


Maar het gaat om deze, bonuspunten voor diegene die weet waar die staat.

3cf3952eda854d02893da722aff741e6
 
Last edited:
Wow Chaseplane, lijkt wel een HDR shot, maar dan moet je toch 3x kunnen belichten? Lijkt me niet mogelijk in een vliegtuig :p
 
Wow Chaseplane, lijkt wel een HDR shot, maar dan moet je toch 3x kunnen belichten? Lijkt me niet mogelijk in een vliegtuig :p

Is geen HDR, want meerdere keren belichten in dezelfde stand tijdens de vlucht levert wat praktische problemen op. Maar wel een gelukkige combinatie van een zonnetje op een achtergrond van zware regenwolken.

Natuurlijk is het een Yak.52. Het toestel is van twee KLM captains en staat op Lelystad gebaseerd. Is regelmatig in het showcircuit in de lage landen te zien.

Ik zal eens kijken of ik nog meer van mijn air-to-air fotowerk in deze raadplaatjes kan verwerken. Moet ik ze alleen niet eerst in de eerder genoemde directory stoppen :)
 
Die van capt. Kebab was nog niet geraden. Dit is een North American F107a. En hij staat in het Pima Air Museum, gok ik.
 
ik wou eerst nog zeggen dat je de foto best mocht rotaten, maar t is daadwerkelijk de Bank Angle :-D
 
ja ik zat nog op pagina 5 ! :duh:
Ga zo maar naar bed denk ik hahaha
(had mijn post al ge-edit...)
 
F 107 US Air Force Museum Dayton Ohio (birthplace of aviation). Althans daar stond 'ie nog in 1994

Ojjo, maak het ons moeilijk !
 
C130 Hercules,

En volgens mij de G273 of de G275, maar dat kan ik natuurlijk ook mis hebben, ben geen spotter.

En als ik het goed heb, open house, ben een beetje te druk. :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top