PVS-->Portugal VLieger Selectie

Zie het nou maar lekker aan, jullie lijken wel een stel stresskippetjes die bang zijn voor het onbekende en daarom heel hard moeten voorbereiden zodat je het koste wat kost haalt.
 
Niet bang voor het onbekende, maar ik ga me wel goed voorbereiden.. Zou wel heel zonde zijn als je bij de laatste selectie nog afvalt toch? ;) En daarnaast kan het nooit kwaad om geinteresseerd of benieuwd te zijn ;) Volgens mij ben jij dat ook, anders zou je zo'n topic niet opstarten ;)

tiddles
 
Ze hebben de kisten overgevlogen.
Afgelopen vrijdag waren ze er nog niet, maar ik hoop voor de eerste groep die naar evora gaat dat ze er ondertussen zijn :)


Grt,
Steef.
 
Vandaag CML gesproken; de kisten zijn idd overgevlogen en als het goed is is de eerste groep er nu aan het vliegen. Er blijft wel nog een kist in Seppe dus er gaat zeker nog in de toekomst vanaf Seppe gevlogen worden.

Ik sta btw ± voor de eerste week van februari voor de PVS. Nog meer PVS-ers dan? :D
 
Er staan nu twee slingsby's op Evora. Heb ze sinds maandag zien staan. Het weer is wel bagger op't moment dus voorlopig is dat ook alles wat ze doen. :passed:
 
nou dan kan je nog lang wachten Nickos, want ik moest 2 januari proforma en zelfs nu nog weten ze niet wanneer ik kan vliegen. Vanaf het moment dat ze bellen zal ik nog steeds 2 weken moeten wachten dus reken maar uit:passed:. Vanaf iedere week, 2 weken extra.:eek!::passed:
Maar ik heb het er voor over.:radar:
Ik zal denk ik wel voor de april groep gaan. Beetje jammer van mijn studiefinanciering, maar ja je moet wat over hebben voor je droombaan sinds je vijfde:grijns::D
 
Zo is het Cheff,

Ik zit al te wachten vanaf 17 december (eerste opkomst dag PVS). Ze hadden me zelfs half vergeten voor mijn VMO2. Dus daar moet ik ook nog heen in februari. Zoals het allemaal gaat zal het voor mij ook wel april worden, maar dat wachten heb ik er ook voor over.

Wel zonde dat ik 700 Eurie aan studiegeld niet kan terug vragen. Dit had ik dan voor 1 februari moeten doen, maar als dat alles is, dan heb ik er dat ook graag voor over.

Dus wie weet op Evora, en anders op de KMA!

Groeten
 
Haha ik snap het idd ;) ik ken het idee van wachten. Maar nu is de PVS in ieder geval zeker want in portugal kan worden gevlogen. Daarom duurde het zo lang, omdat hier gewoon geen plek is. En vergeet niet dat er in de tussentijd heel veel is veranderd ook qua indelingen etc etc. Nouja zolang we in April kunnen beginnen vind ik het best!
 
geen idee, eerst gaat de februari klas de lucht in.. ik was nummer 2 van de april klas, dus het zal wel snel vlotten hoop ik :)
 
Hoi mensen!

Ik heb me even geregistreerd om te zeggen dat ik gisteren een telefoontje heb gehad dat ik mee ga naar Portugal (02-02-2007 dacht ik?) en mij de 25e (aankomende vrijdag) op het CML kan melden voor de briefing.

Tot spreeks!
 
Voor de geinteresseerden; Er is een mogelijkheid om de dagelijkse activiteiten van de PVSS bij te houden. PM voor info.
 
Ben vanochtend gebeld, 4 februari mag ik naar portugal! ik krijg morgen de brief, daarin staan o.a. de gegevens voor de briefing. Nog meer gegadigden?

cheers!
 
Ben vanochtend gebeld, 4 februari mag ik naar portugal! ik krijg morgen de brief, daarin staan o.a. de gegevens voor de briefing. Nog meer gegadigden?

cheers!


Gezellig! Ja, ik join je. :) Kom je ook komende vrijdag naar het CML voor de briefing, Nickos?


En ben jij dan ook van de partij Cheff? ;)
 
Back
Top