PVS-->Portugal VLieger Selectie

----<Cheff>---

New member
Deze thread heb ik opgestart voor de mensen die naar Portugal moeten voor de PVS. CML is nu de indeling aan het maken en zodoende wou ik dat even posten. Ik ben trouwens wel benieuwd wie er allemaal nog meer moeten, dus als je al wat weet zeg het dan maar.
Ik zelf moest 2 januari, maar helaas ben ik niet gebeld. Wel even gevraagd bij Seppe. Zij zeiden dat CML een indeling aan het maken was voor de kandidaten die naar Portugal moeten. Er word namelijk niet meer gevlogen in Nederland. Dus kassa, ik hoef alleen maar te wachten op een brief. Ik neem aan dat ze dat niet per telefoon alleen doen dus het zal wel een brief en telefoontje zijn.

PS weet trouwens iemand waar we naartoe gaan met de PVS?

--------IBIZA BABES Intekenlijst----------

# Naam Datum
# Cheff ??????


--------IBIZA BABES Intekenlijst----------
 
Wordt er helemaal niet meer gevlogen in Nederland?! Enne, PVS staat nog altijd voor Praktische Vlieger Selectie.
 
Net tijdens het posten, was iemand mij voor.

"Even een korte vraag tussendoor; Gaat er vanaf heden helemaal niet meer in nederland zelf gevlogen worden voor de selctie, of is het tijdelijk?"

Ondanks wel benieuwd naar het antwoord, zal het wellicht de 14de januari horen
 
Wepz, dat maakt het extra spanned toch? En tja een goed inzet voor de je buddy's kan toch nooit kwaad. Trouwens Wepz deed jij niet 2 jaar geleden (kheb effe de hele bulletinboard door gespit) ook al selectie gedaan?

Marty: Ik weet dat PVS voor practische vlieger selectie staat, denk je nou werkelijk dat als ik al zover ben dat ik niet weet waar de meeste termen voor staan, dan heb je het mis. Maar er word zeker weten alleen nog maar gevlogen in Portugal. ik heb het immers zelf met Seppe erover gehad en die hebben dit mij verteld. Ik denk dat als je Seppe zelf aan de lijn hebt, omdat je ingeroosterd bent dat het een veilige bron is, niet waar?

Groetjes Cheff
 
Wepz bedoelt dat jij topics opent over onderwerpen waar jij zelf nog niet zeker van bent. Uiteraar zeer attent van je, wellicht wat voorbarig...

Wepz was niet zo voorbarig destijds..

succes
 
Marty: Ik weet dat PVS voor practische vlieger selectie staat, denk je nou werkelijk dat als ik al zover ben dat ik niet weet waar de meeste termen voor staan, dan heb je het mis.

Hold your horses, in het andere topic werd er ook al gesproken over Portugal Vlieger Selectie. Bij het zien van de titel van je topic denk ik, dat jij beweert dat PVS voortaan zal staan voor Portugal Vlieger Selectie. Dus volgende keer misschien duidelijker maken wat je nou echt bedoelt.
 
Ik heb net met Seppe gebeld en ik kan ook een brief verwachten om in Portugal te gaan vliegen.

Morgen zal ik even het CML bellen om te kijken of zij al een planning hebben daarvoor.
 
He Hellcat,
Je kunt beter gewoon afwachten, want ik heb ook al gebeld. Het cml zal hetzelfde zeggen.
Trouwens voor wanneer moest je PVS?

Cheff
 
Ik zit ook te wachten op een brief van het CML. Ik stond ingeroosterd op 17 december maar na diverse telefoontjes ook uitstel. Aangezien ik "fictief" sta ingeroosterd voor febr. 2008 word ik ook naar Portugal gestuurd. Het hangt nu niet af wie lang staat te wachten, maar op het feit wie in februari ingeroosterd staat voor de KMA. Want dat is het punt, die klassen moeten ze vol hebben.

Maar lijkt me leuk aantal van jullie te zien op de reis naar Portugal! Hoop dat de pils daar ook koud staat, want moeten we het toch kunnen vieren als we het halen!

Groetjes uit Volkel
 
Mijn ticket naar Evora staat op de 21e.
De eerste groep gaat volgens mij de 14e. Daar kon ik net niet meer bij omdat er maar 4 man per week kunnen ivm beschikbare instructeurs.

Misschien zie ik jullie daar ;)
Let me know!

Grt,
Steve!
 
Hold your horses, in het andere topic werd er ook al gesproken over Portugal Vlieger Selectie. Bij het zien van de titel van je topic denk ik, dat jij beweert dat PVS voortaan zal staan voor Portugal Vlieger Selectie. Dus volgende keer misschien duidelijker maken wat je nou echt bedoelt.

:rolleyes:Hoi:rolleyes:, dat was ik, die die opmerking maakte (onder andere).
Maar is toch gewoon grappig bedoeld.
Iedereen die in de selectie zit weet toch, mag ik hopen, dat de P voor Praktische staat?
 
:rolleyes:Hoi:rolleyes:, dat was ik, die die opmerking maakte (onder andere).
Maar is toch gewoon grappig bedoeld.
Iedereen die in de selectie zit weet toch, mag ik hopen, dat de P voor Praktische staat?

Uit een geschreven tekst is niet echt op te maken of het grappig bedoeld is of niet. Maar goed, gelukkig weet dus iedereen dat PVS niet voor Portugal Vieger Selectie staat. ;)
 
Back
Top