Post hier je mooie pics.

Als ze nou gewoon de throttle in het rechterhandvat hadden gedaan, was het echt leuk sturen geworden!:D
 
Op de Concorde konden ze er ook aan wennen :). Ik heb er geen probleem mee. Je hoeft in ieder geval niet meer je benen uit elkaar te houden.... nu moet je ze juist bij elkaar houden als je grote uitslagen doet (wat je zelden doet). Je arm hangt in ieder geval niet meer aan het stuur, je hand rust er nu meer op, da's wel lekker. En er wordt nauwelijks iets van je display geblocked, op de F50 moest je vaak voorbij het stuur turen (met crosswind take off kon ik de snelheidsmeter vaak niet direct zien). Voelde eigenlijk al in de eerste sessie natuurlijk. Het stuurgedrag qua rol daarentegen is een ander onderwerp...

2556485898_1a18087d77.jpg
 
Zitten wel juweeltjes tussen zeg!

@ Nosig, hoe bevalt de JungleBus? Gaat zelf ook naar deze kist.

Zal ik ook een bescheiden duit in het zakje doen;

Vertrek vanuit Glasgow richting London City Airport veels te vroeg in de ochtend.
3133328643_4ecc60d9cc.jpg


Ditmaal London City als de avond valt...
2955476480_151283f4a2.jpg


...of gewoon tijdens een prachtige ochtend.
2919087422_147f735f06.jpg


Veel meer foto's op mijn FlickR fotopagina. (see profile) Camera is een Panasonix FX100 trouwens. (pocketcamera met wide angle lens)

Cheers,
 
Last edited:
@D-757: De jungle jet bevalt uitstekend. Net circuitjes mee gedaan dinsdag op Montpellier:

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=J9ZQmZbY9Ck&feature=channel_page[/YOUTUBE]

Meer filmpjes maar ook een bende prachtige foto's volgen nog, dit is het enige wat ik nu online heb van de circuits. Arjen was coco, dus dit was eerste take off en landing.

Ik heb nog wel CBT voor je (via airworker mogen bemachtigen) als je vast wil voorkijken. Ik kwam in Gatwick al mensen tegen die op de E190 sim bezig waren voor cityflyer. Echt heel erg automated kist, zeker in vergelijking met de F50 (en ongetwijfeld ook met de avro) een wereld van verschil. Het mooie is, omdat ie zo automated is, dat ie heel snel evolueert en continu beter wordt. Echt vaag dat ze de kist continu beschrijven aan de hand van de software versie. "Ja deze warnings zijn nu niet inhibited in de sim, maar de kist is al weer versie 21.4 en daarin wordt dat wel automatisch geinhibit en dan betekent green dot ook weer wat anders." Right... ok. Alle info staat op de displays, niks op overhead of elders. En bijna alles (ook radio, transponder en zo) wordt ingesteld via MCDU (FMS). Weer radar en andere features doe je alleen maar met je CCD (touchpad) op de MFD (display). Afkortingen wordt je helemaal gek van op deze kist. Maar leuk wordt het zeker, zo consequent smooth landen als op de avro zal moeilijk zijn denk ik echter.
 
Leuk filmpje, mag ik vragen hoe jong de co was ? Zag me er wel erg jong uit.

Jaar of 8 jonger dan ik ;) (ik ben niet zo heel jong meer). Hij is ouder dan ie eruit ziet, is lang coco geweest en zelfs nog tijdje stewardess. Geloof dat ie in april 27 wordt... Don't let first appearances fool you.
 
Wat voor muziek hoor ik op de achtergrond? :)
RR

Ik hoorde dat niet met de ANR headset op, maar in de cabine hadden ze de "passagierswelkomstmuziek" (digitale database geloof ik) op standje populair en blerren staan. Hoorde dat ook pas toen ik de video bekeek. Was een leuke dag daar aan de cote d'Azur :).
 
Leuk filmpje nosig, ik krijg ook al zin in de TQ!

Vraagje wat voor headsets zijn dat? Waarom hebben jullie niet de ''standaard'' Bose X op de E-190?
 
Back
Top