Post hier je mooie pics.

Hier 2 van mijn recente foto's.
Een mooie sunrise op het Dominicaanse Strand
5413104488


Atlantic ocean @ 33.000ft
photostream


oh kan ik niet direct naar flickr linken? hmm dan moet ik ff de foto's van mijn andere schijf halen als ik thuis ben.

Ha, ik dacht al. Ze hebben daar hele mooie witte stranden, maar dat het zo oogverblindend werkt ..
 
@ Viper. Je kan officieel niet meer linken naar alleen een specifieke FlickR foto zelf zonder te linken naar de pagina met foto.

MAAR, er is wel weer een omweg. Open de foto in de resolutie die je hier wilt laten zien. (640x iets ofzo) Als je die foto voor hebt, rechtermuisklik erop en dan eigenschappen. In de pagina die opent staat bij Adres (URL) een directe foto link. Copy en past die hier en klaar is Viper.
 
Last edited:
Hoezo niet?
Oh ja, zo kan je 'm ook opvatten natuurlijk ( sorry, ik had er niet bij stil gestaan ).
Ik bedoelde het landen op baan 24 door een grote pax kist die niet bij de locals hoort ( lekker kromme zin ), het ging dus niet om Emirates en / of de kwaliteit van de landing.

@ nurstyR

Wat me steeds bij jouw foto's opvalt is jouw bijzondere gevoel voor timing; heel erg mooi

Thanks, cheers :biertje:
 
Dutchbird 757,

Thanks!

Ik heb hem maar gewoon via share this gedaan. De mensen in het bedrijf weten toch al wie ik ben op het forum, dus dat mijn naam nu ergens staat maakt toch niet meer uit ;)

Hierboven dus de foto's!
Vanochtend wou ik ook nog gaan maar ik was nog te moe, haha :)
 
@ Nusty: Damn, you're an Artist... ;)

Ben iedere keer weer onder de indruk van de prachtige foto's...!!

Keep up the good work!

gr.
R_L
 
@ Nusty: Damn, you're an Artist... ;)

Ben iedere keer weer onder de indruk van de prachtige foto's...!!

Keep up the good work!

gr.
R_L

Thanks !

242 KIEKEBOEH http://farm6.static.flickr.com/5017/5431277115_14383c5a22_o.jpg

5431277115_3d0abe99cf_z.jpg


243 http://farm5.static.flickr.com/4096/5434186266_ab219fcf83_o.jpg

5434186266_d8a82b2ffe_z.jpg


244
5433573271_cbc8ee2565_o.jpg


245 1000mm 1/200 handheld http://farm5.static.flickr.com/4076/5434143580_d998c334d8_o.jpg

5434143580_1d6d276370_z.jpg


246 En als laatste nog een landschapje @1280 http://farm5.static.flickr.com/4108/5431885526_057b540736_o.jpg

5431885526_1526ec4152_z.jpg
 
Hoi Nusty,

Hou er rekening mee dat nu je ook lid bent van ATI je plaatjes niet meer zomaar (gratis) mag verspreiden, maar enkel via ATI zelf. Vooral high-res platen horen eigenlijk alleen te worden geupload naar ATI, tenzij je er een duidelijk copyright overheen plakt.

Grtz
 
Hoi Nusty,

Hou er rekening mee dat nu je ook lid bent van ATI je plaatjes niet meer zomaar (gratis) mag verspreiden, maar enkel via ATI zelf. Vooral high-res platen horen eigenlijk alleen te worden geupload naar ATI, tenzij je er een duidelijk copyright overheen plakt.

Grtz

Ohoh, ik ben aan het deleten geslagen.
Sinds ik bij ATI zit heb ik niet hoger dan 1024 op mijn flikcr gezet.
Helaas staan er 7000 foto's op. Ik ga in ieder geval de belangrijkste Hi-res shots nu verwijderen
 
Ohoh, ik ben aan het deleten geslagen.
Sinds ik bij ATI zit heb ik niet hoger dan 1024 op mijn flikcr gezet.
Helaas staan er 7000 foto's op. Ik ga in ieder geval de belangrijkste Hi-res shots nu verwijderen

Eisen ze dat werkelijk van je? Zou belachelijk zijn als je al je 'oude' foto's moest editten.
 
Is niet zo belachelijk; als je er voor kiest je foto's te hosten op ATI en je foto's via ATI wil verkopen vinden ze het niet leuk als potentiele klanten of derden de foto's high-res net zo makkelijk kunnen jatten van een andere site...
Iets dat jammer genoeg te vaak voor komt, zo kwam ik laatst zelfs een van mijn eigen foto's hier op airwork tegen (inclusief watermerk) die iemand had gevonden, gekopierd en zelf had verspreid.
Daarom zou ik ook overal een watermerk op zetten, de enige echte manier om te zorgen dat de foto's niet zomaar klakkeloos kunnen worden misbruikt.


edit; ATI
 
Eisen ze dat werkelijk van je? Zou belachelijk zijn als je al je 'oude' foto's moest editten.

Nee, kennelijk niet ( net contact gehad met JPC hierover ).

Helaas ben ik de laatste maand ook het nodige jatwerk tegengekomen, voor mij is dit een mooi moment om wat voorzichtiger te worden.
 
Back
Top