PO-1, de vliegertest, CVT vervalt! Feb2016 nieuwe selectie

Allereerst wil ik iedereen sterkte wensen die het niet gehaald hebben, ik weet hoe jullie je voelen! (Ben in 2014 afgekeurd voor PO1).
En voor degene die het gehaald hebben, gefeliciteerd!

Nu heb ik alleen even een vraagje, hebben jullie de VCT2 in maart of in februari gemaakt? Ik heb hem namelijk begin maart gemaakt en nog niks gehoord...

Eind februari heb ik hem gemaakt maar ook nog geen uitslag. Er zijn er al wel een aantal die de VCT2 eind februari gemaakt hebben en de uitslag wel hebben. Lijkt me dus dat het niet heel lang meer kan duren.
 
Iemand toevallig al een mailtje gestuurd en antwoord gehad wanneer een nieuwe VCT2 lichting is voordat ik het zelf ga doen?
 
Iemand toevallig al een mailtje gestuurd en antwoord gehad wanneer een nieuwe VCT2 lichting is voordat ik het zelf ga doen?

Ik heb vorige week gebeld en toen werd mij verteld dat er nieuwe data in April georganiseerd werden. Wanneer deze voor ons (ben zelf ook nog steeds aan het wachten) op onze Defensie account beschikbaar komen konden ze echter niet zeggen
 
Ik heb vorige week gebeld en toen werd mij verteld dat er nieuwe data in April georganiseerd werden. Wanneer deze voor ons (ben zelf ook nog steeds aan het wachten) op onze Defensie account beschikbaar komen konden ze echter niet zeggen


Kijk, thnx
 
vandaag een mailtje binnen gekregen met de volgende inhoud:

Beste Sjoerd,

Je hebt de VCT 1 met positief resultaat afgelegd.

Indien je nog niet bent ingeschreven op Vlieger Capaciteiten Test 2 (VCT 2) is de volgende mededeling voor je van toepassing!

Helaas zit er een foutje in ons systeem waardoor de VCT 2 testen momenteel niet zichtbaar zijn op je dashboard.

Zoek op www.werkenbijdefensie.nl naar Vlieger Capaciteiten Test 2
Probeer via de gevonden testen in te schrijven.

Mocht dit niet lukken dan horen wij graag via een melding middels helpknop je voorkeur voor 1 of meerdere data.
Wij kunnen je dan inschrijven indien er nog plaats is.

Met vriendelijke groet,

Het Defensie Helpteam


Als je nu op je mijn.werkenbijdefensie.nl kijkt kun je je aanmelden voor de VCT-2

Ik ga zelf 18 april, wie nog meer? heel veel succes alvast mannen!
 
Ik heb het ook gezien, alleen nog maar plekken beschikbaar om 08:00.

Ligt het aan mij of is het een beetje onhandig om een starttijd om 08:00 terwijl je weet dat mensen uit heel Nederland moeten komen en het CML niet heel makkelijk te bereiken is met het OV?
 
Ik heb het ook gezien, alleen nog maar plekken beschikbaar om 08:00.

Ligt het aan mij of is het een beetje onhandig om een starttijd om 08:00 terwijl je weet dat mensen uit heel Nederland moeten komen en het CML niet heel makkelijk te bereiken is met het OV?

Je kan de dag vóór de test in een hotel slapen. Die zijn er genoeg te vinden in de buurt. Als je een rijbewijs hebt kun je vanaf het hotel met de auto en anders regel je een fiets en fiets je die paar km.
 
Hallo iedereen! Ik heb afgelopen 21/3 ook VCT-2 gedaan, en wacht nog steeds op de uitslag. Nog meer mensen die wachtende zijn of is iedereen inmiddels verlost van de spanning?
 
Ik zit ook nog in spanning te wachten op een telefoontje van de adjudant. Ik heb de test gemaakt op 15-3 en ik hoop dat de uitslag zo snel mogelijk bekend wordt gemaakt.
 
Zijn er al mensen die na het algemene negatieve mailtje van werkenbijdefensie een concrete uitslag gekregen hebben van de VCT2? Adjudant Sjon Selles melde mij dat je hem zelf een verzoek moet indienen via de email voor de precieze uitslag.
 
Ik zit ook nog in spanning te wachten op een telefoontje van de adjudant. Ik heb de test gemaakt op 15-3 en ik hoop dat de uitslag zo snel mogelijk bekend wordt gemaakt.

Ik heb gisteren gebeld met adjudant Selles en hij hoopt dat deze of volgende week de uitslag komt.
 
Succes jongens en meiden!

Ik zit inmiddels op de opleiding in Woensdrecht en ik kan je zeggen dat al het harde werken het meer dan waard is!
 
Zijn er al mensen die na het algemene negatieve mailtje van werkenbijdefensie een concrete uitslag gekregen hebben van de VCT2? Adjudant Sjon Selles melde mij dat je hem zelf een verzoek moet indienen via de email voor de precieze uitslag.

Ik vroeg me ook al af of er misschien een wat gespecificeerde uitslag zou zijn. Sowieso wil ik ook nog even weten hoe het nou precies zit met het aanmelden voor de herkansing en of we dan ook VCT-1 weer over moeten doen aangezien de uitslag daarvan dan ook verlopen is dacht ik. Morgen ga ik even bellen denk ik.
 
Sowieso wil ik ook nog even weten hoe het nou precies zit met het aanmelden voor de herkansing en of we dan ook VCT-1 weer over moeten doen aangezien de uitslag daarvan dan ook verlopen is dacht ik. Morgen ga ik even bellen denk ik.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Houd mij op de hoogte.
 
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Houd mij op de hoogte.

VCT-1 hoef inderdaad niet meer gedaan te worden. Het aanmelden voor VCT-2 kan over precies een jaar weer op de website. Mocht het toch niet lukken dan moet je de Adjudant bellen. Je krijgt weer de twee vragenlijsten voorafgaand aan de test op het CML in Soesterberg. De test zal uit andere vragen en onderdelen bestaan als de eerste keer, wat ook wel logisch is.
Mocht je willen weten waar je de mist in ging dan kan je een mailtje sturen naar de adjudant waarin je zet dat je graag je resultaat van VCT-2 in wil zien, met je naam en geboortedatum. Hij stuurt de vraag dan door naar het bureau die de tests verwerkt. Wat je krijgt of dat je überhaupt iets krijgt is niet helemaal duidelijk (maar wel even proberen als je het wilt dus).
 
Hallo,

Ik moet binnenkort VCT-2 doen en er word gezegd dat deze test uit 2 delen bestaat samen zo'n 3 uur en ik weet van het eerste deel dat dit net zo'n IQ test is als VCT-1 maar
het is mij onduidelijk waar deel 2 uit bestaat ik hoef geen precies antwoord maar met iets globaals als een "hoortest" vind ik al voldoende zodat het geen complete verassing is en ik me er op in kan stellen.

Mvg,

Tim
 
Back
Top