737ES
New member
Hey allemaal,
Sommige zullen mijn oude berichten over vliegen in de VS nog herinneren..
(FD misschien? Andre? metrodriver?)
Krijg ik eindelijk die o zo lang verwachte brief van de NVC dat ik voor de interview langs kan komen...kan ik mijn oude FAA License even afstoffen.
Tuurlijk ik weet dat er genoeg collega's ervan dromen om in de VS te vliegen
(dat was 7 jaar terug het geval tenminste).
Maar om nu een vaste baan op te zeggen waar ik m'n draai gevonden heb..
(behalve het klimaat dan en de stugheid van het volk hier)
Ik zie vacatures maar hoe is het vandaag de dag? Hoe staat het ervoor met onze NL collega's die al een paar jaar werkzaam zijn of ook overwegen om naar de VS te vertrekken?
Banen liggen niet voor het oprapen. Salarissen zijn behoorlijk gekelderd. Wonen in de VS
of in Europa blijven: Veel factoren spelen mee. Het is niet even 'switchen'.
Sociaal stelsel etc.. Heb de indruk dat ook daar
het leven 'harder' geworden is.
Bedankt!
Sommige zullen mijn oude berichten over vliegen in de VS nog herinneren..
(FD misschien? Andre? metrodriver?)
Krijg ik eindelijk die o zo lang verwachte brief van de NVC dat ik voor de interview langs kan komen...kan ik mijn oude FAA License even afstoffen.
Tuurlijk ik weet dat er genoeg collega's ervan dromen om in de VS te vliegen
(dat was 7 jaar terug het geval tenminste).
Maar om nu een vaste baan op te zeggen waar ik m'n draai gevonden heb..
(behalve het klimaat dan en de stugheid van het volk hier)
Ik zie vacatures maar hoe is het vandaag de dag? Hoe staat het ervoor met onze NL collega's die al een paar jaar werkzaam zijn of ook overwegen om naar de VS te vertrekken?
Banen liggen niet voor het oprapen. Salarissen zijn behoorlijk gekelderd. Wonen in de VS
of in Europa blijven: Veel factoren spelen mee. Het is niet even 'switchen'.
Sociaal stelsel etc.. Heb de indruk dat ook daar
het leven 'harder' geworden is.
Bedankt!
Last edited: